1-В клас

Понеділок 25.05.2020 р.

Українська мова (читання)Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшник». Дослідження в тексті ролі звукопису. Читання казки в особах (театралізація). Перевірка способу читання.



Українська мова (письмо) Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Вибіркове списування. Пояснювальний диктант.



Робота в зошиті "Післябукварик" с.56-59


 Математика Визначаємо вартість  товару



Робота в зошиті с.61

Я досліджую світ Віртуальна екскурсія до бібліотеки.





Вівторок 26.05.2020 р.

Українська мова (читання)Леся Українка «Вишеньки». Виразне читання віршів.


Українська мова (читання)Удосконалення знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.Виконання фонетико-графічних завдань. 

Робота в зошиті "Післябукварик" с.60-63

Математика Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини — «метр»



Робота в зошиті с.62

Образотворче мистецтво Презентація і характеристика власних творчих досягнень.

 https://www.youtube.com/watch?v=FcEvfRSI76c

Середа 27.05.2020 р. 

 Українська мова (читання) Розповідь про плани на літній відпочинок.

Безпечне літо 


Українська мова (письмо) Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Пояснювальний диктант.

Словниковий диктант 

Робота в зошиті "Післябукварик" с.64-67 

Математика Додаємо і віднімаємо числа. Перевіряємо свої досягнення.


Робота в зошиті с.63

Я досліджую світ Як правильно переходити дорогу. Практичний урок.




Четвер  28.05.2020 р.

Я досліджую світ Підсумковий  урок  за  семестр.







Трудове навчання Виготовлення виробів за допомогою раніше опанованих  технік. 


 

П'ятниця  29.05.2020 р. 

Українська мова (читання) Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення зі списком літератури, рекомендованої для самостійного читання влітку.


Література 2 клас: список творів на українській мові

Список української літератури для 2 класу для додаткових занять і на канікули включає:

Українські народні казки про тварин

Леонід Куліш-Зіньків. «Добрий ранок»

Платон Воронько. «Дударики»

Анатолій Григорук. «Чим хата багата», «Побрехенька про лиху напасть»

Наталя Забіла. Казки

Василь Сухомлинський. Казки

Микола Трублаїні. «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку»

Всеволод Нестайко. «Олексій, Веселик і Жарт-Птиця»

Оксана Лущевська. «Втеча»

Іван Андрусяк. «Зайчикова хатка»

Володимир Мартинов. «Як Колобок визволяв принцесу з лап дракона Ковтай-не-Жувавши»

Українська мова (письмо)Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.  


Робота в зошиті "Післябукварик" с.68-71

 Математика Повторюємо вивчене .Рефлексивно-корекційний урок.Перевіряємо свої досягнення




Понеділок 18.05.2020 р.  


 Українська мова (читання)Тема: Слова втікачі ( з народного).Вадим Левін "У крамниці".Кумкання жаб" (з народного) с.96-99

Мета: вчимося швидко, виразно читати , сміючись, висловлювати свою думку,читати в ролях.

(Для батьків :ПРОШУ ДОТРИМУВАТИСЬ СТРУКТУРИ ЗАНЯТТЯ 
( за принципом швидше,швидше,швидше))

1. Розвиваємо мовлення. Вчимось швидко читати.
Коли перевіряєте текст, читаємо швидко разом з автором, кладемо на паузу і ще раз перечитуємо текст без автора.

2.Працюємо з підручникм, с 96-97
2.1.Читаємо текст  "про себе"
2.2.Працюємо над абзацом, ( Славко  з'їв апетитну пляму......   )у якому переставлені слова, виправляємо текст.
2.3. Читаємо вголос ( ШВИДКО,ВИРАЗНО)
2.4. Читаємо ОКЛИЧНІ речення

Відпочиваємо
3.Читаємо по черзі, с 98 ( стрічку мама, стрічку - дитина),
-Хто був третім другом?
читаємо вірш - смішинку разом (хором)

4. Читаємо віршик " Кумкання жаб",  с 99 так:  один запитує, інший відповідає.
УСПІХІВ!!!!!!!

СЬОГОДНІ прошу кинути у viber   перевірку техніки читання.(для тих,хто не зробив)


Українська мова (письмо)  Удосконалення навички письма. Формування орфографічної навички - правопис слів із   апострофом ,   перенос слів з ним


с.32-35 у Післябукварику

1.Словниковий диктант.  Розвиваємо зорову пам'ять. 
Для початку перегляньте відео, назвіть речі, запам'ятайте написання.
Після цього запишіть з пам'яті  5 слів, перевірте написання.

2. Апостроф

3. Перенос слів з апострофом


Математика    Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від'ємника

с.131 у підручнику,с.53 у зошиті


1.Математичний тренажер. Усний рахунок. Допомагаємо тільки почтальону Печкіну із мультика " Простоквашино" 
 ( сторіночку кладете на паузу)


2. Математичний диктант.  ПИШЕМО ДАТУ ЩОДНЯ  посередині
                                                   18  травня
М.д............
(при потребі - на паузу, але намагаємося виконувати завдання швиденько, спробуйте)

 3.Уважно перегляньте відео.  Задачі на знаходження невідомого зменшуваного
Дуже гарне пояснення!


3.Відеопояснення до с. 131 підручника математики
Працюємо з підручником, с 131

4. Працюємо із зошитом в клітинку
Задачі із  №2  підручника ( другу, третю ) з коротким записом  і розв'язком запишіть у зошит, перевірте за допомогою відео.

5. Працюємо із друкованим зошитом, с. 53

Я досліджую світ Про акуратність. 

Мудрі казки тітоньки Сови «Про замазуру»




Вівторок   19.05.2020 р.


Українська мова (читання)Ярослава Павлюк, "Будиночок, у якому ніхто не спить". Смішинки - веселинки. Микола Герасименко. "Підготовка".


1. Працюємо над твором "Будиночок, у якому ніхто не спить".

1.1.РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ. Складаємо розповідь за малюнком,с 100 ( зберігаємо послідовність, звертаємо увагу на найдрібніші деталі ( хмарка, дощик....)) .

1.2.Читання   "ланцюжком"  по одному абзацу ( нехай діти тягнуться (намагаються швиденько за вами));

1.3Читання " про себе"  ;

1.4.Відповідаємо на запитання:
-Чому у будиночку вночі ніхто не спав?

1.5. Читання вголос ( швидше, швидше,швидше...).

Відпочиньте. Сміємося разом. Мультик " Ну,погоди!( розділіть перегляд на 2 рази)


1.6.Читаємо вголос  смішинку " Підготовка",с 101, відповідаємо на запитання
1.7. Читаємо в ролях ( Грицько,сусід, автор )
1.8.Читаємо діалоги ( с 101-102), закінчуємо думку так, щоб всі посміхнулися.
1.9 Опрацьовуємо с 103

Продовжуємо дивитися мультик
УСПІХІВ!!!!

Для тих  батьків,  хто мене не почув!!!!!!!!!!!!!
СЬОГОДНІ прошу кинути у viber ( можна  у  "лічку")  результати перевірки техніки читання.

 Українська мова (письмо) Удосконалення навичок письма. Слова,що відповідають на питання хто?що?. Діагностична робота . Списування.

с.40-43 у Післябукварику


Діагностична робота . Списування. (зробити так,як показано у відео. Дату не писати)


Математика Розв'язуємо задачі.Досліджуємо складові задачі

Опрацювати с.131-132 у підручнику

1.УСНО.   Працюємо із ТАБЛИЦЕЮ ЧИСЕЛ   "СОТНЯ"( на форзаці , тільки відкриваємо книжку):

ЧИТАЄМО  числа від   1 до 100,  СЛІДКУЄМО  пальцем.
Знайдіть сусідів чисел   56,  89,  100,  32 , 74,  90, 63,  41. Назвіть ці числа.
Назвіть числа  п'ятого десятка  ( 41............) ,  дев'ятого десятка.
Вчимося рахувати п'ятірками ( 5,10,15,20........ведемо пальцем до 100 у таблиці)
   ще раз
Назвіть парні числа ,   починаючи з 2  до 20  ( ведемо пальцем у таблиці)
   ще раз

2. Робота у зошиті
                                      19 травня

   Розв'язуємо вирази.  (ПОЯСНЮЮТЬ ДІТИ) 
На кожен вираз  на додавання чи віднімання    складіть  можливі  ще два чи то на додавання чи віднімання. 

75-70=5        80+7=                 93-90=            40+ 50=
70+5=75
75-5=70

3. Працюємо з підручником,с 132-133
4.Робота у друкованому зошиті с.54-55

Середа 20.05.2020 р.

Українська мова (читання) УРА! Здрастуй літо .Алла Свашенко " Літо",Василь Сухомлинський "Скільки ж ранків я проспав" с.104-106

Мета: вчимося швидко, виразно читати ,  висловлювати свою думку, розвиваємо пам'ять.

1.Працюємо на твором В.Сухомлинського " Скільки ж ранків я проспав"
1.1. РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ.
 Складаємо гарні   речення  до малюнка на с. 105

1.2.Читаємо текст " про себе"  ( обмежуйте дітей у часі -ДАЙТЕ 6 ХВИЛИН ( це норма), поставте годинник - це підтягує,  змушує  читати швидше)

1.3.Працюємо над швидкістю читання ( з олівцем з рази по 1 хв.)

1.4. Читаємо вголос

ВідпочиваємоФізкультхвилинка

2. Працюємо над віршем " Літо",с 104
2.1.Читає дорослий
-З якими  словами - образами  у вірші  асоціюється  літо? (суниця,...
-А які дії виконують ці образи?    ( личко суниці гляне.....,вишня вдягне......
2.2.Читаємо вголос
2.3.Вчимо вірш    НАПАМ'ЯТЬ.   ЧЕКАЮ НА ВІДЕО
УСПІХУ!!!!!!!

Українська мова (письмо)  Удосконалення навичок письма.  Слова,що відповідають на питання який?яка?яке?

С.48-51 у Післябукварику
1. Каліграфічна хвилинка    ( букви доводимо до ліній, плавно заокруглюємо ).
Спишіть слова- образи з вірша " Літо"
Суниця,  вишня, лист,..

2. Робимо звуковий аналіз  слів
 Суниця (- 0 - 0 = 0)  -  6 б.,  6 зв.      перевірте , чи правильно я зробила 
 вишня (
 земля   (

2. Словниковий диктант  (якщо потрібно - на паузу). Перевірка в кінці відео.



Математика Знайомимось з додаванням і відніманням двоцифрових чисел

1.Математичний тренажер. Усний рахунок. Допомагаємо тільки хлопчику
 ( сторіночку кладете на паузу), працюємо за принципом "швидше,швидше.."

Робота у зошиті.

                                   20 травня 
2. Математичний диктант  ( відео - на паузу)

3 . Дивимося відео. Пригадуємо.


4.Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел без переходу через десяток. 



5. Працюємо з підручником  .с 134
№ 2  розберіться з малюнками ,  ВИВЧІТЬ ПРАВИЛА 
№3 усно,ОБОВ'ЯЗКОВО ПРОКОМЕНТУВАТИ розв'язки, 

6. Працюємо з друкованим зошитом, с.56

Я досліджую світ Правило літнього відпочинку.


Презентація 

Корисні підказки. Канікули


Мультфільм Безпека життєдіяльності дітей під час літніх канікул 

Четвер  21.05.2020 р. 

Я досліджую світ Урок милування. У чому краса літа?




Трудове навчання  Ми любимо Україну. Робота з папером. Виготовлення плакату за зразком. На лужку. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком.



П'ятниця 22.05.2020 р.

Українська мова (читання)  Анатолій Костецький «Канікули».  Виразне читання віршів. 


Українська мова (письмо)Удосконалення навички письма. Перевірка рівня сформованості навички письма учнів. Контрольне списування.

Діагностична робота. Текст для списування "Липа" 


Робота у зошиті "Післябукварик" с.52-55

СВЯТО "ПРОЩАННЯ З  БУКВАРЕМ"

Шановні батьки 1-В класу! Разом з вами діти вперше розкривали «Букварик», ви разом вчилися читати, писати, рахувати, міркувати. Раділи успіхам своїх дітей, підтримували їх, вчили долати нелегкі вершини науки і ніколи не відступати перед труднощами. Тож прийміть мої слова вдячності!
Буквар скінчивсь, та не скінчилось, а тільки починається довге й цікаве шкільне життя, Буквар – це маленька часточка тих великих знань, які дасть вам школа. То ж...
Учися, дитино,
Бог буде з тобою,
З любов'ю тебе шануватиме світ.
Учися, щоб сіять добро поміж люди
І житеме вічно, не згине твій слід.

Математика   Знайомимося з одиницею  вимірювання часу «доба» .Дізнаємось  про тривалість доби .Визначаємо час  за годинником




Робота в зошиті с. 57-58





Вівторок   12.05.2020 р. Тиждень" Літо".

 Українська мова (читання) Татарська  народна казка " Два ледарі".

Мета: вчимося виразно, швидко  читати, висловлювати свою думку, розповідати за малюнком.

Читати с. 87-90

1.Розвиваємо мовлення. Відповідаємо на запитання:
спішна людина. Це яка?
-Що потрібно, щоб стати успішним?
-Які людські вади ( недоліки) заважають людині бути успішною?

2 Переглядаємо відео


3 Будуємо зв'язні відповіді на запитання 
-Що можна сказати про бджілку? про муху?
-А чи є люди, схожі на героїв розповіді?

-Яким є результат роботи бджілки? ( мед),
 а мухи? ( шкода)

4. Читаємо мовчки  казку "Два ледарі".

5.ЗАПАМ'ЯТОВУЄМО
Між собою розмовляють два ледарі - це ДІАЛОГ.

6. Працюємо над швидкістю  (з олівцем)   З р. по  1хв

7. Читаємо вголос ( ВИРАЗНО,  ШВИДКО)

8. Відповідаємо на запитання ,с 88

9. Вибіркове читання
Прочитайте окличні речення(!), питальні(?)

9 Приємного перегляду казки. ОБОВ'ЯЗКОВО!



Українська мова(письмо) Удосконалюємо навички письма. Розвиток мовлення.Ігри зі словами

Опрацювати с.20-23 у післябукварику


Математика Додаємо і віднімаємо числа. Знаходимо значення виразів

Опрацювати усно с.127-128 у підручнику,с.49-50 у зошиті


Мета: вчимося додавати та віднімати числа, порівнювати їх, будувати відрізки



1.Математичний тренажер. Усний рахунок. Допомагаємо тільки  Губці БОБ
 ( сторіночку кладете на паузу)





Образотворче мистецтво "Будинок моєї мрії" Архітектура. Малюємо простим олівцем



Середа  13.05.2020 р. 

Я досліджую світ   Тиждень" Літо".  Як зберегти здоров'я влітку



Літні розваги. Правила безпеки влітку

Математика Досліджуємо задачі. Виправляємо помилки

Опрацювати с.129 у підручнику

Мета : формуємо обчислювальні навички, розв'язуємо задачі

Робота у зошиті
1. Математичний диктант ( письмово, при потребі - на паузу)


2. Працюємо над задачею. Пригадуємо правила роботи над задачею 
Уважно дивимося відео, можна і ТРЕБА  говорити з автором відео.Все УСНО



3.Працюємо з друкованим зошитом,с 51

4 Знайомимось з ОБЕРНЕНИМИ  задачами. Уважно дивимось відео .
Дуже гарне пояснення, краще не поясниш!!!!!

Відеопояснення. Обернені задачі

5 Працюємо з підручником,с 129 ( подивіться у правий куточок вгорі - це обернені задачі)
№2 усно
№ 4 усно, пам'ятаємо 1 дм -10 см
УСПІХІВ!!!!!

Українська мова (читання) Тема: Старі казки на новий лад.  Вадим Скомаровський " Колобок",Олександр Саєнко " Рукавиця"

Мета: розвиваємо навички читання, мовлення, уміння слухати, формуємо поняття про народну і авторську казку.

1. Вчимося розрізняти     НАРОДНУ  казку і  АВТОРСЬКУ
Слухаємо казку  "Дуб під вікном"


Чому чоловік вирішив перенести хату, а не зрубати дуба?
Хто написав цю казку або хто є автором казки?   (В.Сухомлинський)
Це казка авторська, бо її написала конкретна людина,  автор
.
2. Послухайте  наступну казку . Хто написав цю казку?


У казки "Рукавичка"  немає конкретного автора, вона прийшла до нас з давнини,з народу,тому називаємо її народною.

3.Підсумовуємо знання. Уважно перегляньте відео.


4 Читаємо старі казки на новий лад,с 91-92

4.1. Читаємо вірш - казку "Колобок"   "про себе".
4.2.Читаємо з рідними ( по стовпчику)
4.3.Читання вголос "Рукавиця","О.Саєнка,с 92
4.4.Вірш -казку"Рукавичка", Н.Бугай  , с. 92,      напам'ять. Тренуємо пам'ять!!!!!
4.5.Дайте відповідь на запитання після віршів
УСПІХІВ!!!!!!

Українська мова (письмо) Систематизація знань ,умінь учнів. Вживання в словах знака м'якшення.

Опрацювати с.24-27 у післябукварику

 1.Дивимося відео.  Працюємо над усними та письмовими завданнями ( пригадуємо вивчене, коментуємо з автором,  бо багато чого вже знаємо)
( Для батьків: привчайте дітей  до самостійності, де це можливо)


3.Письмо по пам'яті.
Запишіть  по пам'яті  дві перші стрічки вивченого напам'ять вірша " Рукавичка"
(стовпчиком, перевіряємо )

УСПІХІВ!!!!!

Російська мова. Повторення-мати навчання 


Четвер 14.05.2020 р. 


Я досліджую світ  Тварини улітку





 Трудове навчання. "Вінні-Пух. Аплікація з паперу"




П'ятниця   15.05.2020 р


 Українська мова (читання) Тема: Наталка Завальська " Яєчко золоте, та не те"

Мета: розвиваємо навички читання, мовлення, уміння слухати, формуємо поняття про народну і авторську казку.

1. Подивіться мультик про Курочку рябу


Хто є автором цієї казки?
То це авторська чи народна казка?

2. Працюємо з підручником ,с 93 
2.1. Читаємо казку  " Яєчко золоте, та не те"      " про себе"
2.2. Хто є автором казки?
2.3.То це літературна чи авторська казка?
2.4.Читаємо казку вголос (ШВИДКО,ВИРАЗНО)
2.5.Порівняйте ці дві казки ( народну  і авторську)
2.6 Працюємо над запитаннями  1,2   на с.94,
УСПІХІВ!!!!!!!

НАГАДУВАННЯ

Для батьків:  При нагоді  ПРОШУ ПЕРЕВІРИТИ  ТЕХНІКУ ЧИТАННЯ  ( кількість слів за хвилину ),  текст с 106 " Ромашка".
У viber  киньте результат. Дякую .

Українська мова(письмо) Удосконалюємо навички письма. Букви я,ю,є,ї.Робота з деформованим текстом.

Опрацювати с.28-31 у післябукварику


    Робота у зошиті ( дату пишемо обов'язково)
                                      13 травня

1. К.хв  ( зверніть увагу на написання букв) 
(запишіть слова - хто живе у будиночку ( з пам'яті)?, с 100 букварика

2.Малюнковий диктант.
Виконайте завдання



3.Працюємо над деформованим текстом. Письмо ( текст №2)
Два рази читаємо, потім пишемокоментуючи, по ходу роботи пригадуємо правила переносу слів, починаємо писати речення з великої букви, у кінці речення - крапка)


Успіхів!!!

Математика Тема: Знаходимо невідомий від'ємник і зменшуване

Мета : формуємо обчислювальні навички, розв'язуємо задачі, вчимося знаходити невідомий від'ємник і зменшуване 

1.Математичний тренажер. Усний рахунок. Допомагаємо тільки  Вінні Пуху
 ( сторіночку кладете на паузу)

 Математичний тренажер

1. Пригадуємо, як називаються числа при відніманні?
   10     -                  6      =             4 
зменшуване     від'ємник     різниця

Подумайте,   уважно подивіться на рівність вище,   спробуйте самостійно дослідити,  як знайти     невідоме    зменшуване?
Зменшуване - це  число   ми зменшуємо , воно  найбільше число  у рівності ,   то ж

ЩОБ ЗНАЙТИ НЕВІДОМЕ ЗМЕНШУВАНЕ , ТРЕБА ДО РІЗНИЦІ + ВІД'ЄМНИК

Подумайте,   уважно подивіться на рівність вище,  спробуйте самостійно дослідити як знайти     невідомий     від'ємник?

ЩОБ ЗНАЙТИ НЕВІДОМИЙ ВІД'ЄМНИК, ТРЕБА ВІД 
 ЗМЕНШУВАНОГО    -    РІЗНИЦЮ


2. Перегляньте відео. Підсумуйте свої міркування.


3.Робота з підручником
№ 2 письмово, приклади у зошит з коментуванням ,  як знайти невідомі компоненти (доданки, зменшуване,від'ємник)
№ 3 усно
№ 4 усно ,будьте уважні 
№5 усно 

4.Працюємо з друкованим зошитом, с .52

УСПІХІВ!!!!!!




П'ятниця   08.05.2020 р  День пам'яті та примирення. 9 травня День Перемоги

Перегляньте ці відео


Математика Додаємо і віднімаємо числа. Подаємо  величини у сантиметрах і дециметрах.

Опрацювати с.126 у підручнику

Мета: вчимося додавати і віднімати числа, розв'язувати задачі,повторюємо одиниці довжини

1.Усно :обчисліть «ланцюжок». 33–10–3+50+4+10–1–80+7+44–50 

2.Робота в зошиті. 
Порівняйте вирази  (Міркуємо:56+10=66,  40+30=70, ставимо знак менше)
56+10   40+30                     38+1    9–10
43–3      20+7                      28–20    6+3
30+2      42–10                    49+1    66–10

3. Працюємо з підручником,с 126
№2 усно


№ 3 письмово, у зошиті, 1,2 стовпчик і досить ( поснювати, розкладати можна усно, головне ,щоб дитина дала правильну відповідь,розуміла що одиниці додаємо 
  до одиниць  так само віднімаємо )
№ 4 письмово, перший стовпчик письмово, другий - усно (використовуйте ЛІНІЙКУ)

Відпочиньте


№5 
Запам'ятовуємо
1 ДМ - це 10 СМ.  Демонструйте на ЛІНІЙЦІ
1дм 4 см - це  10см+4см=14 см


перший стовпчик № 5  письмово, другий -усно
№6 креслимо відрізок у зошит , коментуючи( діти знають)
4 Працюємо із зошитом,  
с 48    
УСПІХІВ!!!!!!!

Українська мова (читання) Олег Буцень "У новій школі"
Мета: вчимося читати в особах, характеризувати  персонажів,визначати головну думку.

1. Розвиваємо мовлення.
Пригадайте, над яким розділом ми працюємо? Які твори вже прочитали у цьому розділі?
Кого ми можемо назвати справжнім другом?( ПОВНІ відповіді).

2. Вчимося уважно слухати , характеризувати персонажів.
Дітям:
-Подумайте, чи гарним другом є Галя?


Твір " У новій школі" читає дорослий, після чого діти дають відповіді.

3. Читання " про себе".
4. Читання вголос твору 

5 Перегляньте відео.
-Чому ніхто не хотів дружити із їжачком?
-Який вихід знайшли  справжні друзі ?


6. Читання  в ОСОБАХ    "У новій школі"( слова Галі - мама, слова Нюри- дитина, слова автора - папа...)👍😊


7.Перегляньте відео. Обов'язково обговоріть, без дорослих діти не справляться.
- Що є  головним у дружбі?


8. Прислів'я с 86 напам'ять.

Українська мова(письмо) Удосконалюємо навички письма. Приголосні звуки.Формування орфографічної навички -позначення на письмі подовженого м'якого приголосного

Опрацювати с.16-19 у післябукварику

Мета: Формування орфографічної навички - позначення на письмі подовженого м'якого приголосного звука

1.Що таке подовжений  м'який приголосний? ( подовжений м'який приголосний вимовляємо подовжено)
Тренуємось( читаємо голосно і виразно):
Знання, життя, малювання, терпіння, говоріння , очікування

2.Робота у зошиті в косу лінію. 
Дивимось ВІДЕО, послідовно виконуємо завдання ( якщо не встигаєте - кладіть на паузу)
Для дітей такий вид роботи цікавий. Відео містить завдання:
Підказка для батьків:
1)Каліграфічна хвилинка   Є
2)Малюнковий диктант.  вовк, ведмідь,.......
3)Робота зі словами диктанту
( у словах ЇЖАК  - 4 букви, 5 звуків, тому що Ї позначає 2 звуки
                  ЗАЄЦЬ - 5 букв, 5 звуків, тому що Є позначає 2 звуки, а ь - буква, але не звук).

4)Незвичайна каліграфічна хвилинка  сс,нн.......( пишемо у зошит).

5) Утворюємо і записуємо нові слова в зошит
6) Списуємо текст із заміною малюнків словами 
(Хоча б 1-2 речення)





Четвер  07.05.2020 р  Оголошуємо челлендж до Дня Матері "Обійми свою матусю"

Пропоную надіслати фото і відеоматеріали в обіймах з матусею,прчому не лише дітям з мамою,а й мамам зі своєю матусею.
Я досліджую світ Ми всі різні,а світ у нас-один на всіх.




Толерантність – це повага, сприйняття та розуміння багатого різноманіття культур нашого світу, форм самовираження та самовиявлення людської особистості. Формуванню толерантності сприяють знання, відкритість, спілкування та свобода думки, совісті й переконань.

Трудове навчання   

 10 травня весь світ святкує День Матері ! Пропоную і тобі привітати свою матусю!  Виготовлення подарунка для матусі (листівка,аплікація,малюнок тощо) 



 Середа 06.05.2020 р

Математика Додаємо і віднімамо одноцифрове число
Опрацювати с.125 у підручнику


1. Перегляньте відео,як додавати і віднімати одноцифрове число

ПЕРЕГЛЯД ОБОВ'ЯЗКОВИЙ - гарне пояснення







2. Працюємо у зошиті в клітинку, з поясненням 
43+6       84+1
35+4       16+3
7+61        2+27        ( можна переставний закон застосувати)
3.Переглядаємо відео


4. Робота у зошиті
43-2           65-5
27-6           53-1
86-4            99-8

5.Робота у друкованому зошиті,с 47 ,тема Додаємо і віднімаємо одноц. число
  
УСПІХІВ!!!!!!!!!

Українська мова(читання)   В.Шахненко " Мій друг",  Н. Бабенко "Федько - фокусник"
Мета: вчимося виразно читати, будувати власну розповідь.

Зверніть увагу на назву розділу,с 82

1. Будуємо зв'язну розповідь. Розкажи рідним  " Справжній друг. Який він?"
2. Перегляньте відео

2. Прочитайте вголос розповідь "Мій друг"
3.Дайте відповідь на запитання,с 82

Чи є у вас захоплення? Які саме?

4. Читання "про себе"  " Федько - фокусник". Прочитай про захоплення хлопчика Федька, розкажи рідним.
5. Читаємо голосно і виразно.
6 Читаємо в ролях ( слова автора, батька, хлопчика..)

Подивіться казку.Приємного перегляду.



Українська мова(письмо) Удосконалюємо навички письма. Вчимося переносити слова з рядка в рядок.Формування орфографічної навички - вживання в словах знака м'якшення 
Опрацювати с.12-15 у післябукварику

1. Словниковий диктант. Записуємо слова відгадки, граємо у гру.
Пригадуємо, роль Ь у слові  ( Для батьків: Для позначення м'якості приголосних)


Зробіть звуковий аналіз  2-3  слів з    Ь ( на чорновику).

2.Пишемо під диктовку, с. 85 у букварі  друга стрічка знизу  ( текст " У новій школі")
" Погані в нас у класі  ........." до слів "Лише про себе нічого не сказала"

3. Виконуємо завдання .У СЛОВАХ тексту , який написали, підкреслити простим олівцем  двома лініями (=) м'який приголосний перед Ь
Дівчиська
           =
УСПІХІВ!!!!!


Російська мова Новини.Гроші.Прислів'я.
Выучить пословицы о деньгах.

https://pochatkovashkola17.blogspot.com/p/1_92.html учебник "Русский язык" 1 класс Самонова,Стативка
Азбука денег тетушки Совы.Семейный бюджет
Пословицы

Я досліджую світ Державні символи-прапор,герб,гімн.

Перегляньте відео 



 Вівторок 05.05.2020 р

Українська мова(читання)   Юрій Ярмиш "Дрібний дощик",Микола Сулима "Змалювати маму".Вибіркове читання. Читання в особах (театралізація)
Читати с.78-81в букварі1.Бесіда-Які пори року ви знаєте?-Назвіть весняні місяці?- Назвіть ознаки весни....Перегляньте відео "Пори року"

Чи потрібен дощ весною ? Навіщо?
2. Прослуховування тексту "Дрібний дощик"(читає дорослий)
відео урок 3.Читання "Про себе"4.Працюємо над швидкістю читання ( з олівцем)5. Читаємо вголос ВИРАЗНО , ШВИДШЕ і ШВИДШЕ)6. Відповідаємо на запитання, с 79

Відпочиваємо . Послухайте пісню, співайте разом , поскачіть в такт
Фізкультхвилинка"Дощик"
7. Складіть повні речення до малюнка, с 788.Вибіркове читання. Прочитайте окличні речення (!)9.Читаємо вірш " Змалювати маму" в парах по стрічці.10 Попрацюйте над запитаннями,с 81
УСПІХІВ!!!!

Українська мова(письмо) Удосконалюємо навички письма. Повторюємосклад,наголос,голосні звуки.

Опрацювати с.8-11 у післябукварику
1. Каліграфічне письмо
ла мо ол ом ул ле ел ум ак ко ллє ( зверніть увагу на з'єднання букв)

2. Словниковий диктант.
Запишіть слова, якими автор описує дощик із тексту " Дрібний дощик"
(Який? дрібний, прохолодний, набридливий, дурненький)

3. Списування першого абзацу тексту ,с 78 (самостійно) з перевіркою.
Відпочиваємо

Успіхів!!!!!!


Математика Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні

Опрацювати с. 124 у підручнику
1.Повторюємо правила на самій першій сторінці (форзац), тільки відкрили книжку )
діти правила знають, нагадуємо, схеми поруч допоможуть
назви чисел при + -
переставний закон +
різницеве порівняння
правила знаходження невідомого компонента
2. Рахунок "ТАБЛИЦЯ ЧИСЕЛ "СОТНЯ" ( на форзаці читаємо числа)
3.УСНО
Назвіть всі числа, що містять 8 десятків (Для батьків 81,82,83).
Назвіть число, яке містить 7 десятків і 5 одиниць; 9 десятків і 3 одиниці; 6 десятків.
Скільки десятків і одиниць у числах: 54, 32, 78?
Назвіть числа, які більші за 56, але менші ніж 65; числа, які більші за 34, але менші або дорівнюють 43.


фізкультхвилинка

4.. Працюємо з підручником, с 124
№1,2,3,4,5
№ 6 короткий запис до задачі, розв'язання у зошит в клітинку
Задача
К.-7
О.-? дужкою об'єднуємо і пишемо 10
10 - 7 =3
Відповідь: 3 окунями.

6. Самостійна робота (пишемо у зошит)
32+20 54-4
66+10 25-5
42+3 51+1
94-50 27+60
64+4 93-2

Перевіряємо аналізуємо прогалини ( скільки десятків, одиниць......)
УСПІХІВ!!!!!!!!

Відпочиваємо

Образотворче мистецтво Малюємо мультиплікаційного героя


Понеділок 04.05.2020 р. Тиждень "Ми-українці,ми-європейці!"

Я досліджую світ "Хто такий громадянин,європеєць,житель Землі?"

Прослухайте пісню і намалюйте Україну ,яку ви бачите своїми оченятами




Українська мова(читання) В.О.Сухомлинський "Найласкавіші руки". Складаємо розповідь за аналогією 

1.Попрацюйте на с. 76, підсумуйте вивчене
2. Пригадайте, що ви знаєте про Василя Сухомлинського.
3. Перегляньте відео. Дуже цікаві відеоролики


4. Працюємо над оповіданням "Найласкавіші руки" с.77-78
4.1.Прочитайте самостійно.
4.2.Прочитайте вголос.
4.3.Дайте відповідь на запитання
УСПІХІВ!!!!!!!


Українська мова(письмо) Удосконалюємо навички письма. Повторюємо абетку,звуки і букви

"Післябукварик с.4-5 читати,с.6-7 написати



Математика Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.Замінюємо число сумою розрядних доданків

1.Усне опитування
Назвіть числа більші за 16 але менші за 28
Які числа називають натуральними?( всі, які використ під час лічби, крім 0)
Назвіть найбільше одноцифрове число;(9) найбільше двоцифрове (99); найменше натуральне одноцифрове; найменше двоцифрове; найменше трицифрове число.
Назвіть числа четвертого десятка. (31,32,33............
Назвіть усі числа, які містять 2 одиниці.(2, 12, 22, 32,42 ......)
Назвіть всі числа, що містять 8 десятків. (81,82,83.....89)
Скільки десятків і одиниць у числах: 54, 32, 78?

2.Математичний диктант (у зошит)
Запишіть числа 7, 10, 34, 87, 25, 90, 100, 38, 26, 92, 71
3. Усно. Знайдіть значення різниць. ( З поясненням ,коментуванням, правильно будуємо стовпчики) Один стовпчик разом з дорослим, другий - самостійно
ПАМ'ЯТАЄМО:
десятки віднімаємо від десятків, одиниці від одиниць
Пояснюємо так 38-30 (38 - це 3 дес і 8 од. віднімаємо 3 дес , отримуємо 8 одиниць) і.т.д.

38–30 47–5
71–60 56–20
96–90 43–2
83–50 64–1

Знайдіть значення сум
ПАМ'ЯТАЄМО:
десятки додаємо до десятків, одиниці до одиниць
24+20 45+4
37+2 81+10
59+1 95+1
42+30 65+30

4.Працюємо із підручником, с. 123
№1,3,4 - усно
№5 задачу письмово у зошит з коротким записом, розв'язанням ( короткий запис див. на останній стор підручника "Задачі на збільшення або зменшення на кілька одиниць).

5. Працюємо із друкованим зошитом с.46. Дивимося відео, а потім пишемо.
Успіхів!

фізкультхвилинка

Понеділок 06.04.2020 р.

Українська мова(читання)

с.43-44 ознайомитись із життєвим шляхом Т.Г. Шевченка,вивчити вірш "Тече вода з-під явора" або 1 частину вірша напам'ять.

Українська мова(письмо)

Виконати завдання на с.50 у прописах

Математика

Опрацювати с. 106,ознайомитись з одиницею маси "Літр"
Виконати завдання у зошиті с.34

Вівторок 07.04.2020 р.

Математика
Опрацювати с.108 підручника,вчимося записувати задачу коротко, с.35 у зошиті
Перегляньте відео

Українська мова(читання)

Знайомимось із життєвим шляхом Лесі Українки
Читати с. 45,переглянути відео

Українська мова(письмо)

с.51 у прописах

Образотворче мистецтво

Намалювати малюнок за одним із віршів Лесі Українки

Середа 08.04.2020 р.

Українська мова(читання)

Леся Українка "Три метелики",читати с.46-47,подивись у вікно і склади свою історію про метелика,а я послухаю!

Українська мова(письмо)
 написати с.52 у прописах і скласти і записати 2-3 речення про метелика в звичайному зошиті

Математика

Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина
Опрацювати с.109 у підручнику і виконати завдання на с.36 у зошиті
Перегляньте і попрацюйте з відео

Російська мова
с.102-105 учебник "Русский язык" 1 класс Самонова,Стативка
рассмотри рисунки и поработай с ними,ответь на вопросы.

Я досліджую світ
Світ тварин
Перегляньте відео і складіть розповідь про улюблену тваринку,а я послухаю!


Четвер 09.04

Я досліджую світ  Тварини навесні.Чим відрізняються дикі і свійські тварини

Переглянути відео і скласти розповідь або фотозвіт про свою тваринку.
Відеофайл Звірі навесні

Трудове навчання

Застелити ліжко,прибрати іграшки,повитирати пил,приготувати бутерброд мамі і надіслати мені фотозвіт


П'ятниця 10.04.2020 р.

Українська мова(письмо) 
 Виконати в прописах с.53

Математика  Досліджуємо лічильну одиницю-десяток.
Опрацювати с.110 у підручнику,виконати с.37 у зошиті.

Українська мова(читання) Іван Франко казка "Ріпка"

Читати с.48-50,придумати власний кінець казки.



Понеділок 13.04.2020 р. Тиждень "Великдень"

Українська мова(читання) Василь Сухомлинський "Яблуко в осінньому саду"

Читати с.51-53, поміркуй чи правильно вчинили дівчатка?

Математика Одержуємо круглі числа
Опрацювати с.112 у підручнику,с 38 у зошиті



Українська мова(письмо)

с.54 у прописах

Я досліджую світ  

Оголошуємо челлендж (виклик) під назво. "Великодній тиждень"
Пропоную до кінця тижня прислати фото або відеоматеріали,щодо вашого приготування до свята( виготовлення крашанок,писанок,пасок,прикрашання оселі)




Вівторок 14.04.2020 р.

Українська мова(читання)  Всеволод Нестайко "Пробудження"

Читати с.54-56

Українська мова(письмо)

с.55 у прописах

Математика Дециметр

Опрацювати с.113 у підручнику,с.39 у зошитах

 Відеоурок "Дециметр"


Середа 15.04.2020 р.


Українська мова(читання)



Читати с.57-59,відповідати на питання с.59 (усно)



Українська мова(письмо)



с.56 у прописах



Математика Утворення і запис чисел другого десятку

Опрацювати с.114-115 у підручнику,с.40 у зошиті






Четвер 16.04.2020 р.

Я досліджую світ  Челлендж "Великодній тиждень"

П'ятниця  17.04.2020 р.


Українська мова(читання)

 Читати с.60-61 виразно

Українська мова(письмо)

с.57 у прописах

Математика  Записуємо числа другого десятку

Опрацювати с.116 у підручнику

Відеоурок "Утворюємо і записуємо числа другого десятку"

Гра "Рахуємо разом з їжачком"



Завдання на тиждень 21.04.2020 р.-24.04.2020


Тема тижня " Веселка"
Вівторок 21.04.2020 р.
Я досліджую світ  Як у домашніх умовах можна отримати веселку
Веселка своїми руками
Елементана теорія веселки.

Українська мова(читання)  
Борис Вовк "Чиї квіти найгарніші?"читати с.62-63,вдповісти на питання.Пройдіть тест за посиланням.Тестування

Українська мова(письмо)
Записати с. 58 у прописах,списати з букваря с.62 два речення.


Математика   Записуємо числа першої сотні
Опрацювати с. 117 у підручнику,виконати с.41

Тренажер "Додаємо і віднімаємо десятки"

Відео-презентація

https://www.youtube.com/watch?v=OxqGMero9vE


Середа  22.04.2020 р.

Українська мова(читання)  Юрій Ярмиш "Джерельце"
Читати с.63-65,відповідати на питання,поміркувати "Як ти можеш допомогти у збереженні довкілля"

Українська мова(письмо)
Писати с.59 у прописах. Скласти і записати 2-3 речення про веселку.


Математика  Порівнюємо числа в межах 100

Опрацювати с.118 у підручнику,с.42 у зошиті

Образотворче мистецтво 

Знайомство з різними сучасними техніками малювання. Обери  ,яку сподобалась і намалюй веселку.



Четвер  23.04.2020 р.


Я досліджую світ і трудове навчання






Російська мова

Выучить стихотворение про радугу

П'ятниця   24.04.2020 р.

Українська мова(читання) Наталка Бабенко "Хмарки"
Читати с.65-66,вивчити закличку,пройти тестування



Українська мова(письмо)  

Написати с.60 у прописах

Математика Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятку

Опрацювати с.119 у підручнику,с.43 у зошиті
Відео-урок "Таблиця чисел першої сотні"
Відео-пояснення



Понеділок 27.04  Тема тижня "Моя родина"

Українська мова(читання) Платон Воронько "Не будь козою",Володимир Орлов "Що не можна купити?"

Читати с.67-68,поміркувати,а що ще не можна купити за гроші?


Українська мова(письмо)  

Написати с.61 у прописах,спробувати написати онлайн-диктант

Словниковий диктант


Математика Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

Опрацювати с.120 у підручнику,с.44 у зошиті

Навчальне відео з теми

Математичний диктант

Я досліджую світ  Моя родина.Я та інші. Найближчі до тебе люди.

Пісня Наталії Май "Родина"

Розповідаємо про родини тварин

Створити 1 фотоколаж  до  теми тижня " Моя родина".
 (Наприклад: "Бабусин вихідний"," Відпочиваємо у сімейному колі", " Родинна зарядка", " Наші вихідні"," Вихідний-маленьке родинне свято", " Традиції нашої родини", " Сімейна прогулянка" або ін.)


ВІвторок 28.04 

Образотворче мистецтво  Що я люблю? Корисні овочі та фрукти


Математика Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

Опрацювати с.121 у підручнику,с.44 у зошиті
1.Усне опитування. 
Назвіть числа від 45 до 52 у прямому та зворотному порядках; від 56 до 68.
Назвіть числа третього (пятого,) десятка.
Назвіть усі числа, що містять 6 десятків; що містять 6 одиниць.
Назвіть попереднє та наступне числа до числа 38 (31, 59, 67, 90…). 
Назвіть числа, які більші від 54, але менші або дорівнюють 60. 

Робота у зошиті

2. Математичний диктант
1) Запишіть числа восьмого десятка (71...... 
2) Запишіть усі числа, які містять 5 десятків (51,.......; усі числа, 
які містять 3 одиниці (13........ 
3) Запишіть числа, які більші від 45, але менші або рівні 51. 
4) Запишіть числа другого десятка, які більші від 15.
5) Запишіть наступне число до числа 79. Запишіть відповідну рівність. 

3.Розвиваємо логічне мислення.  Усно, діти читають самі 
1) Із цифр 4 , 3 , 0 складіть можливі двоцифрові числа.       
2)Із клітки забрали трьох гусят і посадили до неї трьох ко­шенят. Як змінилася кількість ніг у клітці?
3)Посадили 7 ялинок, а між ними поставили по одній лаві. Скільки лав поставили?
4)У жука — 3 пари ніг, а у павука — 4 пари ніг. На скіль­ки ніг більше у павука, ніж у жука?

Перегляньте відео


4.Працюємо з підручником,с 121
№ 1,3,5 усно
№4, ПИСЬМОВО У ЗОШИТІ  в клітинку з поясненням ( 43- це 4 дес і 3 од. відняти 3 од дорівнює 4 дес  - 40. Правильно будуємо стовпчики)  
№6  ПИСЬМОВО У ЗОШИТІ дві задачі з  коротким записом, розв'язанням
                                                 Задача
К - 12
Ч-2  дужка на ?( зразок на останній с. підручника .Задачі на різницеве порівняння) 
12-2 =10
Відповідь:

                                              Задача

К - 12
Ч-2  дужка об'єднання( зразок на останній с. підручника .Задачі на знаходження суми ) 
12+2 =14
Відповідь:

Відпочиваємо


Українська мова(письмо)  

Написати с.62 у прописах
1. Каліграфічна хвилинка. 
ЯСОЧКА     ЯСОЧКА ........

2.Робимо звуковий аналіз слова Ясочка .( Пригадуємо, коли буква Я позначає два звуки?)

3. Поширюємо речення,  записуємо текст
Скоро прийде ... літечко.   Зашумлять ... сосни.     Зацвіте  ... липа.     ......заспівають птахи.
Слова для довідок:    високі, духмяна, дзвінко, тепле.

4.Відпочиньте  .   "Опустіться" до дитини  -разом😊
фізкультхвилинка


5. Списуємо текст, вірш "Плутанина" з букваря с.74 ( стовпчиком).
САМОСТІЙНО.  ОБМЕЖУЙТЕ В ЧАСІ - 5 хвилин
Перечитуємо вірш два рази, визначаємо важкі для написання слова ( з'ївши)
ПЕРЕВІРЯЄМО

Українська мова(читання) Тема:Слова ввічливості. Варвара Гринько" Рідна мова". Анатолій Костецький "Як зробити день веселим"
Мета: вживаємо слова ввічливості в мовленні, читаємо швидко ,виразно, правильно,
вчимо прислів'я.
1. Слова ввічливості.
Пригайдай, які слова ввічливості ти знаєш.
Прочитай ці слова на с. 70 підручника.
2.Працюємо над віршем " Рідна мова"
2.1.Слухаємо вірш ( читає мама)
2.2."Читання про себе" ( пригадайте правила, діти знають)
2.3.Читаємо  вголос
2.4.Відповідаємо на запитання після вірша.
2.5.Знайдіть у вірші слова,   які відповідають на запитання"  яка?, який?. До якого слова вони відносяться.   (Барвиста, багата, рідна,тепла   - мова; ......)

3. Знайомимось з літературним поняттям   "прислів'я"
ОБОВ'ЯЗКОВО

3.1.Пригадуємо, мама попросила виконати роботу, а ти її виконав дуже швидко і неправильно, мама каже    "Поспішиш - людей насмішиш". Такі вислови  називають прислів'ями.   
Прислів'я - це коротенькі вислови, які  рекомендують чи застерігають, схвалюють або засуджують, — словом, повчають.
Багато українських прислів’їв виражають любов до Батьківщини, засудження людських недоліків, схвалюють людські цінності ( добро, щедрість,), вказують на прикмети....
4.Прочитайте прислів'я на с 71.
ЧОМУ так кажуть?.Завчаємо.
5. Послухайте прислів'я. Завчіть 3- 4 з них
Прислів'я і приказки

6. Працюємо над віршем "Як зробити день веселим?-Чи можемо ми сказати, що наші дні є веселими?  Чому?Слухаємо пораду , як зробити день веселим4.1. Слухаємо вірш  ( читає мама)4.2.Читання " про себе"4.3.Читання вголос4.4.Читання "Я - тобі, ти - мені" ( по рядку)4.5.Відповідаємо на запитання7. Вірш напам'ять    ( за бажанням, легко вчиться)УСПІХІВ!!!!


Середа 29.04.2020 р.

Українська мова(читання) Тема:Алла Потапова " Чемний "Миколка".Олександр Богемський " Уклоніться квіточці"

Читати с. 73-75



1. Працюємо  над твором " Чемний" Миколка"

1.1.Читання "про себе" (САМОСТІЙНО)

1.2.Переказуємо прочитане батькам.

1.3. Працюємо над швидкістю читання

1.4. Читаємо вголос.(швидше,швидше.....  кома - зупиняємося......)

1.5. Відповідаємо на запитання.



2. Прочитайте вірш - путанку ,с 74 .

Допоможіть дівчинці правильно розташувати  слова



Відпочиньте ( на вибір)





3. Працюємо над віршем " Уклоніться квіточці"
3.1.Читаємо ( мама - дитина) по черзі  вірш " . Гра Хто краще".

4. Розвиваємо пам'ять. Вчимо вірш напам'ять,с 75 ( хоча б стовпчик,два ...)

Успіхів!!!!!!!

Українська мова(письмо)  Тема: Удосконалення навички письма.Коментоване списування. Виконання фонетико - графічних завдань
Мета: вчимося каліграфічно грамотно писати, робити звуковий аналіз слів, списувати текст.
Написати с.63 в прописах
1. Словниковий диктант ( пишемо КАЛІГРАФІЧНО)
Запишіть слова ввічливості   зі с. 70,71 букварика, коментуючи. Запам'ятайте, як пишуться.

2. Перегляньте відео 


3. Зробіть звуковий аналіз слів (на чернетці) 
Світлої днини -  ( пригадайте,  скільки звуків позначає буква ї після голосного)
- = 0 - - 0 = 0 (світлої)
=   -  0  -  0  (днини)                     Чи правильно я зробила?

 4.Спишіть загадку на с. 75 букваря

УСПІХІВ!!!!!!!

Математика    Тема: Додаємо і віднімаємо число 1
Мета:  розвиваємо   обчислювальні навички, додаємо , віднімаємо число 1  .

Опрацювати с.122 у підручнику 

 1.Усно
Назвіть наступне число до числа 17, а потім  11, 19, 6, .
 Назвіть попереднє число до числа 12 , а потім 16, 14, 10, 18….
 Назвіть «сусідів» числа 29 (65, 80…). 
Назвіть числа п’ятого десятка. Що в них спільного?            (41...... 
На скільки наступне число більше за попереднє?                (на 1)
На скільки попереднє менше число менше ніж наступне?     (на 1)
Назвіть числа, що містять 7 десятків. Чим вони відрізняються?     (кількістю одиниць) Назвіть числа, які містять 3 одиниці. На скільки наступне число більше? (3,13,23,33,43,53,........на 10 - 1 дес.)
 Назвіть числа, які більші за 76, але менші ніж 85.

2. Математичний диктант
Запиши числа, які містять  3 дес і 2 од ,    7 дес.,   8 дес і 7 од.,     4 од.,    9 дес.,   10 дес.

Пригадуємо. Що означає додати 1? (діти знають : назвати наступне число )
відняти 1?                                                назвати попереднє число)

3 Працюємо з підручником,с. 122


№1,2,3  - усно
№ 4   усно,  (Для батьків: уважно прочитайте , поясніть дітям )
№5 (письмово)  
 (діти самі читають задачу, переказують умову, запитання, записують  у зошит в клітинку з коротким записом, розв'язанням (див. на останню стор. підручника, "задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць")

Л. - 15
Г - ?, на 1 м.
15-1 =14
Від.......


УСПІХІВ!!!!!

Російська мова  Ділення слів на склади. Конкурс скоромовок




Жду твоих скороговорок!

Четвер 30.04.2020 р.

Я досліджую світ і Трудове навчання  Моє родовідне дерево

МОЄ БЛИЗЬКЕ ОТОЧЕННЯ

МІЙ РІД

РОДИННЕ ДЕРЕВО

image113
Словничок
Поколі́ння — родичі різного віку, що живуть в один час. Наприклад, від бабусі й дідуся до онуків.
Рід — усі рідні люди, родичі, родина, рідня.
Пре́дки — старші родичі, зазвичай старіші за дідуся і бабусю.
Скільки поколінь у вашій родині? Назвіть цих людей.
Чи знаєте ви, як називають рідного брата вашого тата, маму вашої мами, сина маминої сестри, батька вашого діда?
Для довідки: прадід, дядько, двоюрідний брат, бабуся.
Дізнайтеся про предків своєї родини. Як їх звали? Чим вони займалися? Де мешкали?
Створіть дерево свого роду за зразком чи власним задумом.
Вам знадобляться: простий олівець, папір коричневого та зеленого кольорів, аркуш картону для основи, клей, ножиці, світлини.
Виконуйте послідовно:
image114
image115
Висновок.
У кожної людини є родичі. Усі вони створюють рід. Від покоління до покоління передається пам’ять про наших предків.





Немає коментарів:

Дописати коментар