3-Б клас

П'ятниця, 29.05.2020

Любі діти! Вітаємо вас із закінченням навчального року!
Попереду літні канікули. Бережіть своє життя і здоров'я!





Четвер, 28.05.2020

Українська мова

Інтерактивний тренажер

Природознавство

Трудове навчання






Середа, 27.05.2020

Математика

Українська мова

Літературне читання

Аудіоказка. Г. Камінна "Пригоди старої ляльки" 

Російська мова

Основи здоров'я






Вівторок, 26.05.2020

Математика

Українська мова

Природознавство

Дослідження природи влітку.




Понеділок, 25.05.2020

Математика

Українська мова

Повторення теми « Частини мови»

Літературне читання

Казки зарубіжних авторів




П'ятница, 22.05.2020

Математика

Виконати впр. 1170, ст. 174. Фото надіслати.

Російська мова

Работа над текстом. 
Выполнить упражнение в терради на печатной основе, стр. 60. 
Фото прислать.

Літературне читання

Позакласне читання. "Кінчається наука вшколі, надходить час спочинку". 
Прочитати твори ст. 134-142, виконати завдання. Фото надіслати.

Я у світі

Охорона природи спільними зусиллями. Екологічна акція.  «Не засмічуй Землю».

Образотворче мистецтво

Або виконати роботу з альбома "Маленький трудівничок" ст. 84







Четвер, 21.05.2020

Українська мова


Природознавство 

Відеоконференція о 19.00. Проєкт. "Добра справа для природи"

Трудове навчання





Середа, 20.05.2020

Математика

Виконати впр. 1150, ст. 172. Фото надіслати

Українська мова

Фото диктанту надіслати.

Російська мова

Составить диалог в тетради на печатной основе, стр.59. Фото прислать.

Літературне читання

Основи здоров'я





Вівторок, 19.05.2020

Математика

Виконати впр. 1118, 1122 (2-й стовпчик) на ст. 168 - 169. Фото надіслати.

Українська мова

Написати твір у зошитах з розвитку мовлення ст. 44. Фото надіслати.

Природознавство





Понеділок, 18.05.2020

Математика

Українська мова

Літературне читання

Позакласне читання "У кожного є співуча пір'їнка"
Прочитати твори ст. 131-134, виконати завдання. Фото надіслати.


П'ятниця, 15.05.2020

Математика

Письмове множенняВиконати впр. 1109, 1113 на ст. 167-168. Фото надіслати.

Літературне читання

Контрольна робота. Робота з літературним твором.

Фото надіслати.

Російська мова


Я у світі

  Тема. Земля-спільний дім для людей. Взаємодопомога, співпраця – необхідні  для збереження Землі.



Четвер, 14.05.2020

Українська мова


Природознавство

Підготуватись до контрольної робот за темою "Людина та її організм". Повторити ст. 142-166 у підручнику.

Трудове навчання



Середа, 13.05.2020

Математика

Виконати впр. 1100, 1102 на ст. 166-167. Фото надіслати.

Українська мова

Виконати впр 387 на ст. 161. Фото надіслати.

Російська мова

Фото диктанта прислать.

Літературне читання

Зірка Мензатюк
НЕБИЛИЦІ ПРО РУКАВИЦІ
(казка)
Чи ви знаєте, чому восени жовтіє листя на деревах? Звичайно, через сонечко. Воно втомилося, стало сонне, блякле, неяскраве, а дні сірі, мов дикі гуси, а дощик довгий, плюскає й плюскає. Ось такої пори дерева вмикаються, наче жовті люстри, і світять, світять замість сонця. Навіть опавши, листя лягає долі, мов кружало світла під лампою.
З деревами трапляються й інші дива. Про одне я хочу розповісти.
Все почалося з того, що бабуся виплела Оксанці м’якенькі, гарненькі, пухнасті рукавички, а Оксанка їх загубила.
Точніше, загубила тільки ліву. Але яка користь із правої, коли лівої нема? Сталося це перед Новим роком; сутеніло, вдома чекали ялинка й подарунки під ялинкою, тому Оксанка мовила: «Пошукаю рукавичку завтра».
А вночі випав чарівний новорічний сніг, от рукавичка під ним і заховалася. Вона лежала, лежала та й долежала до весни, а весною взяла й проросла. Ніхто з того не здивувався, бо весною все росте. Рукавичний пагінець спокійно собі виріс і зацвів, і з цього знову ніхто не здивувався, бо перед літом усе цвіте. Та коли деревце, що виросло з рукавички, покрилося плодами-рукавичками, м’якесенькими, гарнесенькими, ще й пухнастими, — тут уже здивувалися геть усі.


Спочатку здивувалася двірничка Фросина.
— Ото ще придумали! — мовила вона. — Хто тут збиратиме рукавичний урожай? Якби це був сад, то його би зібрали садівники та й відвезли до магазину садовини́*1 й горо́дини*2.
Та тут був не сад, а масив Оболонь у Києві, до того ж рукавиці зроду не продавали в крамницях з городиною. Тому двірничка Фросина страшенно розгубилась і з тої розгубленості весь день не мела сходів, не мила коридорів, не поливала мальви під вікнами.
Другим здивувався професор Петро Петрович. Він вивів на прогулянку свого Бровка Бровковича, і той приніс у зубах рукавичку.
— Чиясь дитина загубила, — вирішив професор і поклав рукавичку на лавку під будинком.
Бровко Бровкович приніс другу рукавичку, а тоді третю, а тоді четверту.
— От неуважна дитина, губить рукавички, і всі ліві, — зітхнув Петро Петрович і поклав рукавичку на другу лавку, а тоді на третю, а тоді на четверту.
Раптом дмухнув вітер, і рукавички закружляли зграйкою, плавно опускаючись перед професоровим носом.
— Та тут ціле рукавичне дерево... — добачив нарешті Петро Петрович.
Вернувшись додому, він налив чорної кави у миску Бровкові Бровковичу, а сам погриз кістку, взув черевики — один сірий, а другий коричневий, зате обидва праві, — і пішов читати лекцію студентам-першокурсникам.
— Панове студенти! — сказав він. — Ви починаєте вивчати науку рукавицезнавство.
— А чому не шапкознавство? Або черевикоплавство? — спитали студенти.
— Тому що рукавиці літають, наче птиці! — пояснив Петро Петрович.
Студенти нічогісінько не второпали, зате заповажали Петра Петровича. «Ач, який мудрий! — подумали вони. — Відразу видно, що професор».
Та найдужче здивувалися з рукавичного дерева депутати міської ради.
— Питання рукавицевиростання треба без зволікання ставити на голосування! — загаласували вони, почавши своє засідання.
— Ні, питання рукавицезбирання вимагає доопрацювання! — загаласували інші.
І так вони галасували й голосували, голосували й галасували, а деревце стояло собі, і рукавиці з зелених поволі робилися жовтими, жовтогарячими, червоними, вишневими. Бо вже настала глибока осінь!
Щодень під деревце прибігали діти. Вони також дивувалися, а дужче раділи. Вони підскакували з утіхи, плескали в долоні й танцювали.
— У світі бувають хлібні дерева, динні дерева, залізні дерева! Якщо на деревах ростуть паляниці, то хай виростають і рукавиці! — приспівували вони, танцюючи.
Одне дітям було жаль: що всі рукавички — ліві. Тому діти бігли собі гратися в хованки, в класики, в резинки, справді-бо: навіщо їм рукавички геть усі ліві й жодної правої?
Тільки Оксанці придалася б саме ліва рукавичка. Вона лишалася коло деревця, коли інші діти було собі побіжать, і казала:
— Краще я не візьму цю рукавичку до пари до своєї правої! Краще я взимку загублю праву до пари!
Хай тоді виростуть ще й праві рукавиці.
І тільки-но випав сніг, вона загубила другу рукавицю. То була ніч не новорічна, але однак чарівна (а треба сказати, що чарівних ночей є значно більше, ніж не чарівних). Отож усе трапилось, як і першого разу: рукавичка лежала, лежала, а потім взяла й проросла, а тоді взяла й зацвіла, а тоді нарешті вкрилася рукавицями. Правими, як і належало.
— Ото придумали! — мовила двірничка Фросина. — Може, тут справді заведуть рукавичний сад?
І вона знов увесь день не мела сходів, не мила коридорів, не поливала мальви під вікнами, бо якщо буде сад, то й працювати випадає садівникам, а не їй, двірничці.
Депутати міської ради знову поставили це питання на голосування, професор Петро Петрович написав дуже мудру наукову працю «Про рукавиці, що літають, наче птиці». Одне тільки було прикро: тепер, коли виросло стільки правих рукавиць, не лишилося торішніх лівих! Куди вони поділися?
Хтозна... А куди дівається опале осіннє листя? Чи відлітає у вирій? Чи губиться між сторінками книжок, куди його кладуть замріяні дівчата? Чи ховається в порожніх гніздах?
Ліві рукавички теж кудись поділися, як торішнє листя. А праві з зелених потроху робилися жовтими, жовтогарячими, червоними, вишневими і — розвівалися за вітром.
На весну в місті не стало жодних рукавичних дерев. Мабуть, вони за одне літо витикаються, виганяються, родять і всихають. Тільки проростають надто рідко. А рукавичкам таки хочеться прорости, тож-то вони й губляться, і діти нітрохи в тому не винні.
Щоправда, чарівних дерев і так вистачає. Дерев, що вміють осяяти місто, засвітившись, мов люстри.

Прочитати. Виконати тест. 

Основи здоров'я

Дихальна гімнастика. Релаксація





Вівторок, 12.05.2020

Математика

Виконати вправи 1082, 1084 на ст. 163. Фото надіслати.

Українська мова

    Виконай контрольну роботу з перевірки мовних знань і умінь. Вона складається з 4 завдань (1-4) закритого типу,  які оцінюються по 1 балу, і 4 завдань (5-8) відкритого типу, які оцінюються по 2 бали. Кожне завдання починай з нового рядка і обов'язково пиши його номер . 
Не забудь про самоперевірку. Фото надішли.

Природознавство




П'ятниця, 08.05.2020

Математика

Виконай завдання у збірці "2000 вправ" ст. 46. Фото надішли вчителю.

Літературне читання

Прослухай аудіоказку або прочитай (повну версію) А. Ліндгрен "«Малий і Карлсон, що живе на даху»

Російська мова

Мониторинг навыка чтения вслух.
Проверка навыка чтения вслух осуществляется в устной форме в комплексе со всеми показателями: правильность, способ, выразительность, темп, понимание прочитанного. Для чтения предлагаем рассказ К. Ушинского «Орёл и кошка». Как только ребенок начал читать, необходимо засечь 1 минуту. После чтения вслух ребенку предлагается устно выполнить задания на понимание прочитанного. Вопросы должны касаться фактического содержания произведения: кто ?, что ?, которые ?, где ?, когда ?, как ?; какие и как происходили события ?; кто персонажи ?, что они делали ?, к какому жанру принадлежит произведение ?.
Количественные показатели темпа чтения вслух 50-60 сл / мин.
Показатели передать учителю.

Орёл и кошка — Ушинский К.Д.


     За деревней весело играла кошка со своими котятами. Весеннее солнышко грело, и маленькая семья была очень счастлива. 
     Вдруг, откуда ни возьмись — огромный степной орел: как молния, спустился он с вышины и схватил одного котёнка. Но не успел ещё орел подняться, как мать вцепилась уже в него. Хищник бросил котёнка и схватился со старой кошкой. Закипела битва на смерть. 
    Могучие крылья, крепкий клюв, сильные лапы с длинными, кривыми когтями давали орлу большое преимущество: он рвал кожу кошки и выклевал ей один глаз. Но кошка не потеряла мужества, крепко вцепилась в орла когтями и перекусила ему правое крыло. 
    Теперь уже победа стала клониться на сторону кошки; но орёл все еще был очень силён, а кошка уже устала; однако же она собрала свои последние силы, сделала ловкий прыжок и повалила орла на землю. В ту же минуту откусила она ему голову и, забыв свои собственные раны, принялась облизывать своего израненного котёнка.

Я у світі

Додатково. Завдання у зошиті "Ми українці" ст. 46

Образотворче мистецтво






Четвер, 07.05.2020

Українська мова

Скласти і записати привітання для мами. Фото надіслати.

Природознавство

Трудове навчання




Середа, 06.05.2020

Математика

Виконай завдання у збірці "2000 вправ" ст. 45. Фото надішли вчителю.

Українська мова

Для оцінювання виконай останню вправу у кінці відеоуроку. Фото надішли.

Літературне читання

Російська мова

Выполни задание.

Основи здоров'я



Вівторок, 05.05.2020

Математика

Повтори правило знаходження числа за його частиною.

Виконай завдання у збірці "2000 вправ" ст. 44. Фото надішли вчителю.

Українська мова



Виконай вправу 369. Спиши перший абзац тексту. Усно постав питання до всіх дієслів. Підкресли дієслова і надпиши, на яку дію вони вказують (завершену чи незавершену).

Фото надішли вчителю.

Природознавство




Понеділок, 04.05.20

Математика

Знаходження числа за його частиною

Виконати вправи 1037, 1038, ст.156. Фото надіслати вчителю.

Українська мова

Опрацювати правило на ст. 153
Виконати вправу 366, ст. 154. Фото надіслати вчителю.

Літературне читання

Переглянути список творів М. Носова для самостійного читання. Обрати і прочитати 2-3 оповідання.








Понеділок, 06.04.2020 рік.

Вівторок, 07.04.2020 рік.

Середа,08.04.2020 рік.

Основи здоров'я

Четвер, 09.04.2020 рік

Природознавство:
Трудове навчання:
Великодні курчата 


П*ятниця 10.04.2020

Літературне читання: 



Виразне читання цього твору ст. 157 надіслати у аудіо чи відео матеріалах

Я у світі


У підручнику опрацювати статтю на ст. 142

Образотворче мистецтво




Понеділок 13.04.20

Математика

Тренуємося у збірці "2000 вправ" ст. 37

Українська мова

Дієслово. Відеоурок

Вівторок, 14.04.20

Математика 


Українська мова 

Природознавство

Факти про мозок
Зошит с. 50-51

Середа, 15.04.20

Математика

Українська мова 


Літературне читання

"Позакласне читання", ст. 110-121, прочитати і виконати завдання. Надіслати фото. Окремо оцінюється 1-4 і 5 завдання. Твори починаємо писати на ст. 121. 

Російська мова

Основи здоров'я

П'ятниця, 17.04.20

Читання

Моніторинг навички читання вголос.
Перевірка навички читання вголос здійснюється в усній формі  у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного. Для читання пропонуємо оповідання з підручника «Позакласне читання» ст. 136. Як тільки дитина почала читати, необхідно засікти 1 хвилину.  Після читання вголос дитині пропонується усно  виконати завдання на розуміння прочитаного. Запитання мають стосуватись фактичного змісту твору: хто?, що?, які?, де?, коли?, як?; які і як відбувалися події?; хто персонажі?, що вони робили?, до якого жанру належить твір?. 

Кількісні показники темпу читання вголос 75-80 сл/хв.

Старовинні орнаметри та символи писанок
Традиції на Великдень
Малюємо Великодній кошик
Пропоную зробити фото з домашніми символами Великодня (писанками, пасочками...) і надіслати у групі у вайбері.











Вівторок, 21.04.20

Математика

Виконати письмово у зошиті самостійну роботу, запропоновану у кінці відеоуроку, і надіслати вчителю.


Українська мова

Списування
Спишіть текст, вставляючи пропущені 
(де треба) букви і розкриваючи дужки (разом чи окремо). Не забувайте відступати абзаци. 
В кінці тексту прізвище автора і кількість слів не писати. 
Дається одна спроба.
Фото відправте вчителю в особисті повідомлення. 

Природознавство


Середа, 22.04.20

Математика




Українська мова

Літературне читання 

Російська мова

Записать изложение в тетрадь. Фото отправить учителю.

Основи здоров'я

Українська мова.

Підручник, ст. 148, впр.353 (усно). Ст. 149, опрацювати правило. Впр.354 виконати письмово і фото надіслати вчителю.

Природознавство


Опрацювати статтю підручника ст. 151-153. Виконати завдання у зошиті ст. 53-55.

Трудове навчання


П'ятниця, 24.04.20

Математика

Контрольна робота
Фото виконаної контрольної роботи надіслати вчителю.

Літературне читання 

СВІТ  ГУМОРИСТИЧНИХ  ТВОРІВ


Російська мова 

Выполнить упражнения в тетради с печатной основой стр. 54-55. Фото прислать.

Я у світі


Понеділок, 27.04.20

Математика


Українська мова 




Літературне читання

Математика


Українська мова

Повтори правило про змінювання дієслів за часами на ст. 149.
Виконай письмово вправу 362. Спиши перший абзац тексту, розкриваючи дужки. Підкресли дієслова й визначте час. Фото роботи надішли вчителю.

Природознавство

Математика

Виконати завдання у збірці "2000 вправ" ст. 42-43. Фото сторінок (2 сторінки на 1 фото) надіслати вчителю. 

Українська мова 

Літературне читання


Підготувати виразне читання оповідання  в особах, передаючи інтонації героїв (ст.166-168). Надіслати вчителю голосові повідомлення або відео.

Російська мова 

Выполнить упражнение 1 в тетради с печатной основой стр. 55. Фото прислать. 

Основи здоров'я

Українська мова

Написати твір і надіслати фото вчителю.

Природознавство

Трудове навчання





Немає коментарів:

Дописати коментар