3-В клас

Понеділок 06.04.2020р.



українська мова
Виконати завдання ст.125 впр.301
ст.126 впр.303

Віторок 07.04.2020

Математика 
Українська мова
Googl форма

Середа 08.04.2020

Природознавство 
Googl форма
Українська мова
https://docs.google.com/forms/d/1xvKqatiwZInk52RARVU6yL1F_YlzMCVnIKpxA9fR2co/edit
Математика 
Googl форма
Літературне читання
Googl форма

Четвер 09.04.2020р.
Основи здоров'я 
https://www.youtube.com/watch?v=_Rjs5zpCuNI&feature=youtu.be
Трудове навчання
 http://krokotak.com/2018/03/paper-hens-3/?fbclid=IwAR2KTuymAR4Y9J3VyX4p5Q6c0mvQBs6gy7Uz1Kt03_a6rUo5DqfehLmI_HQ 
зробити Великоднє курча.
  
Природознавство
переглянути відео

Українська мова
Письмовий переказ з колективним планом. "Добра Синичка".
Текст дітям був прочитаний голосовим повідомленням у группі у Вайбері, та попрацювали з ним у группі.

П'ятниця 10.04.2020
Українська мова
Математика



Понеділок 13.04.2020
Українська мова
Виконати вправи 328,321
Математика
Виконати завдання 945,946(усно)950.
Тренуємося у збірці "2000 вправ" ст. 37

Вівторок  14.04.2020р.
Природознавство 1
Природознавство 2
Природознавство 3
Українська мова
Виконати вправи 337,338
Математика
Виконати завдання 954,956
пройти онлайн - тестування

Середа 15.04.2020р.
Українська мова
Зв'язок дієслова з іменнииком у реченні
Математика
Ділення двоцифрових чисел на двоцифрові
Виконати завдання 954,955,958
Літературне читання
"Позакласне читання", ст. 110-121, прочитати і виконати завдання. Надіслати фото. Окремо оцінюється 1-4 і 5 завдання. Твори починаємо писати на ст. 121. 

Основи здоров'я
Розвиток уваги
Тренування пам'яті

Вівторок 21.04.2020р.
Математика
Українська мова
онлайн - тест до уроку
Читання
Моніторинг навички читання вголос.
Перевірка навички читання вголос здійснюється в усній формі  у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного. Для читання пропонуємо оповідання з підручника «Позакласне читання» ст. 136. Як тільки дитина почала читати, необхідно засікти 1 хвилину.  Після читання вголос дитині пропонується усно  виконати завдання на розуміння прочитаного. Запитання мають стосуватись фактичного змісту твору: хто?, що?, які?, де?, коли?, як?; які і як відбувалися події?; хто персонажі?, що вони робили?, до якого жанру належить твір?.
Кількісні показники темпу читання вголос 75-80

Середа 22.04.2020р.
Природознавство
Українська мова
Виконати вправу 355( списати текст розкриваючи дужки); вивчити правило ст.149
Вправа 354 ( списати вірш, підкреслити дієслова,визначити час)
Виконані завдання присилати у вайбер у приватні повідомлення.
Математика

Четвер 23.04.2020р
Російська мова
Написать изложение
фото отправить в личное сообщение в вайбер
Природознавство 1
Природознавство 2
Природознавство 3
пройти онлайн - тестування
Обов'язкове завдання
Основи здоров'я

П'ятниця 24.04.2020р
Математика
Розв'язування рівнянь,у яких один із компонентів є числовим виразом
Виконай письмово у зошит самостійну роботу, яка запропонована в кінці відеоуроку і відправ фото вчителю.

Українська мова
Списування


Спишіть текст, вставляючи пропущені (де треба) букви і розкриваючи дужки (разом чи окремо). Не забувайте відступати абзаци.

В кінці тексту прізвище автора і кількість слів не писати.

Дається одна спроба.

Фото відправте вчителю в особисті повідомлення.





Понеділок 27.04.2020р









Літературне читання
Виразне читання твору прислати в аудіо або відео повідомленням у вайбері
(частину, яка найбільше сподобалась)
Виразне читання у підручнику ст.163- 166. 
.
Українська мова 
ст.150, виконати вправи 358,359(виконані завдання прислати у приватні повідомлення у вайбер)

Вівторок 28.04.2020р
Літературне читання
ст.166-168чит.
Українська мова\
Повторити правила на ст.149; вправа 362


Середа 29.04.2020р.
Математика



Виконану роботу прислати у вайбері

Виконати вправу 368(фото виконаної роботи прислати у вайбер)

Выполнить упражнение 1 в тетради с печатной основой стр. 55. Фото прислать

Четвер 30.04.2020р
опрацювати у підручнику ст.153-154
Основи здоров'я

Понеділок 04.05.2020р
Українська мова
Написати твір та прислати фото вчителю

Математика
Виконати завдання у збірці "2000 вправ" ст. 42 -43. Фото сторінок (дві сторінки на одному фото) надіслати вчителю.

Літературне читання

Вівтрок 05.05.2020р.
Математика
Виконати завдання № 1037; 1044.Фото надіслати

Українська мова
Виконати вправу 369, фото надіслати.

Природознавство
Опрацювати у підручнику ст.155-157.

Літературне читання
Читати, відповідати на питання ст.169-172


Середа 06.05.2020р.
Математика
Виконати вправи 1050,1055,фото надіслати

Українська мова
Виконати вправу 373, (списати текст,підкреслити дієслова з не).

Літературне читання
Прочитати казку
Зірка Мензатюк
НЕБИЛИЦІ ПРО РУКАВИЦІ
(казка)
Чи ви знаєте, чому восени жовтіє листя на деревах? Звичайно, через сонечко. Воно втомилося, стало сонне, блякле, неяскраве, а дні сірі, мов дикі гуси, а дощик довгий, плюскає й плюскає. Ось такої пори дерева вмикаються, наче жовті люстри, і світять, світять замість сонця. Навіть опавши, листя лягає долі, мов кружало світла під лампою.
З деревами трапляються й інші дива. Про одне я хочу розповісти.
Все почалося з того, що бабуся виплела Оксанці м’якенькі, гарненькі, пухнасті рукавички, а Оксанка їх загубила. 
Точніше, загубила тільки ліву. Але яка користь із правої, коли лівої нема? Сталося це перед Новим роком; сутеніло, вдома чекали ялинка й подарунки під ялинкою, тому Оксанка мовила: «Пошукаю рукавичку завтра».
А вночі випав чарівний новорічний сніг, от рукавичка під ним і заховалася. Вона лежала, лежала та й долежала до весни, а весною взяла й проросла. Ніхто з того не здивувався, бо весною все росте. Рукавичний пагінець спокійно собі виріс і зацвів, і з цього знову ніхто не здивувався, бо перед літом усе цвіте. Та коли деревце, що виросло з рукавички, покрилося плодами-рукавичками, м’якесенькими, гарнесенькими, ще й пухнастими, — тут уже здивувалися геть усі.
Зірка Мензатюк. Київські казки. Збірка казок для дітей. Небилиці про рукавиці. Казка. Малюнки Тетяни Семенової.

Спочатку здивувалася двірничка Фросина.
— Ото ще придумали! — мовила вона. — Хто тут збиратиме рукавичний урожай? Якби це був сад, то його би зібрали садівники та й відвезли до магазину садовини́*1 й горо́дини*2.
Та тут був не сад, а масив Оболонь у Києві, до того ж рукавиці зроду не продавали в крамницях з городиною. Тому двірничка Фросина страшенно розгубилась і з тої розгубленості весь день не мела сходів, не мила коридорів, не поливала мальви під вікнами.
Другим здивувався професор Петро Петрович. Він вивів на прогулянку свого Бровка Бровковича, і той приніс у зубах рукавичку.
— Чиясь дитина загубила, — вирішив професор і поклав рукавичку на лавку під будинком.
Бровко Бровкович приніс другу рукавичку, а тоді третю, а тоді четверту.
— От неуважна дитина, губить рукавички, і всі ліві, — зітхнув Петро Петрович і поклав рукавичку на другу лавку, а тоді на третю, а тоді на четверту.
Раптом дмухнув вітер, і рукавички закружляли зграйкою, плавно опускаючись перед професоровим носом.
— Та тут ціле рукавичне дерево... — добачив нарешті Петро Петрович.
Вернувшись додому, він налив чорної кави у  миску Бровкові Бровковичу, а сам погриз кістку, взув черевики — один сірий, а другий коричневий, зате обидва праві, — і пішов читати лекцію студентам-першокурсникам.
— Панове студенти! — сказав він. — Ви починаєте вивчати науку рукавицезнавство.
— А чому не шапкознавство? Або черевикоплавство? — спитали студенти.
— Тому що рукавиці літають, наче птиці!  — пояснив Петро Петрович.
Студенти нічогісінько не второпали, зате заповажали Петра Петровича. «Ач, який мудрий! — подумали вони. — Відразу видно, що професор».
Та найдужче здивувалися з рукавичного дерева депутати міської ради.
— Питання рукавицевиростання треба без зволікання ставити на голосування! — загаласували вони, почавши своє засідання.
— Ні, питання рукавицезбирання вимагає доопрацювання! — загаласували інші.
І так вони галасували й голосували, голосували й галасували, а деревце стояло собі, і рукавиці з зелених поволі робилися жовтими, жовтогарячими, червоними, вишневими. Бо вже настала глибока осінь!
Зірка Мензатюк. Київські казки. Збірка казок для дітей. Небилиці про рукавиці. Казка. Малюнки Тетяни Семенової.Щодень під деревце прибігали діти. Вони також дивувалися, а дужче раділи. Вони підскакували з утіхи, плескали в долоні й танцювали.
— У світі бувають хлібні дерева, динні дерева, залізні дерева! Якщо на деревах ростуть паляниці, то хай виростають і  рукавиці!  — приспівували вони, танцюючи.
Одне дітям було жаль: що всі рукавички  — ліві. Тому діти бігли собі гратися в  хованки, в класики, в резинки, справді-бо: навіщо їм рукавички геть усі ліві й жодної правої?
Тільки Оксанці придалася  б саме ліва рукавичка. Вона лишалася коло деревця, коли інші діти було собі побіжать, і казала:
— Краще я не візьму цю рукавичку до пари до своєї правої! Краще я  взимку загублю праву до пари! 
Хай тоді виростуть ще й праві рукавиці.
І тільки-но випав сніг, вона загубила другу рукавицю. То була ніч не новорічна, але однак чарівна (а треба сказати, що чарівних ночей є значно більше, ніж не чарівних). Отож усе трапилось, як і першого разу: рукавичка лежала, лежала, а  потім взяла й  проросла, а  тоді взяла й  зацвіла, а  тоді нарешті вкрилася рукавицями. Правими, як і належало.
— Ото придумали! — мовила двірничка Фросина. — Може, тут справді заведуть рукавичний сад?
І вона знов увесь день не мела сходів, не мила коридорів, не поливала мальви під вікнами, бо якщо буде сад, то й працювати випадає садівникам, а не їй, двірничці.
Депутати міської ради знову поставили це питання на голосування, професор Петро Петрович написав дуже мудру наукову працю «Про рукавиці, що літають, наче птиці». Одне тільки було прикро: тепер, коли виросло стільки правих рукавиць, не лишилося торішніх лівих! Куди вони поділися? 
Хтозна... А куди дівається опале осіннє листя? Чи відлітає у  вирій? Чи губиться між сторінками книжок, куди його кладуть замріяні дівчата? Чи ховається в порожніх гніздах? 
Ліві рукавички теж кудись поділися, як торішнє листя. А праві з зелених потроху робилися жовтими, жовтогарячими, червоними, вишневими і — розвівалися за вітром.
На весну в  місті не стало жодних рукавичних дерев. Мабуть, вони за одне літо витикаються, виганяються, родять і всихають. Тільки проростають надто рідко. А рукавичкам таки хочеться прорости, тож-то вони й  губляться, і  діти нітрохи в тому не винні.
Щоправда, чарівних дерев і так вистачає. Дерев, що вміють осяяти місто, засвітившись, мов люстри.
Прочитати казку.
Русский язык
Составьте диалог на тему"Театр - это праздник!"

Четвер 07.04.2020р.
Природознавство
Шкіра.Значення шкіри для організму людини та її гігіна.

Русский язык
Культура приема госей
Составить 5 правил, как нужно вести себя в гостях

Основи здоров'я
Обережно кліщі

П'ятниця 08.05.2020р
Математика
Перевірка ділення з остачею
Виконати завдання 1081;1082(фото присласи у вайбер)

Українська мова
Написання не з дієсловами
Виконати вправу 376(списати текст, підкреслити не з дієсловами)


Вівторок 12.0.2020р.
Математика
Послідовність чисел на 2 і на 5 без остачі
Завдання №1090

Українська мова
Контрольна робота з теми:"Частини мови"
1.     Дієслово означає …
а)ознаку предмета;
б) назву предмета;
в)дію предмета.

2.     Вибери серед наведених слів прикметник.
А)Гомін;
б) гомінкий;
в)гомоніти.

3. Як пишеться «не» з дієсловами?
А) Окремо.
Б) Разом.
В)Через рисочку.

4.Познач рядок, у якому слова записані правильно.
А) вмиваєшся, висна, росбитий;
б) дошчовий, граєся, м’ята;
в) ховається, весна, гіллястий.

5.Підкресли іменники, прикметники, дієслова.

Міркування, читати, польовий, транспортний, визначити, відповідь, охайний, приладдя, запитувати.

6.Спиши. Визнач рід іменників. Виділи закінчення.
Раптом небо потемніло. Насунула чорна хмара. Полив дощ.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.До іменників добери споріднені прикметники і дієслова.
Читач — ________________________________________________
Лікар — _________________________________________________
Співак —________________________________________________







8.Добери потрібні дієслова, визнач їх час.(Завітала, прийшла, наступила) весна. (Встала, ожила, пробудилась) від зимового сну природа. (Пече.

Гріє, світить) лагідне сонечко.Незабаром (з’являться, виростуть, розпустяться) перші зелені листочки.
1-4 завдання 
обрати лише одну літеру. Фото роботи надісати у приватне повідомлення.

Літературне читання
Прочитати ст134-142 позакласне читання

Природознавство
ст.159- 162 у підручнику.


Середа 13.05.2020р.
Математика
Письмове множення трицифрових чисел на одноцифрове
Виконати завдання № 1100ст 166(фото завдання надіслати

Українська мова
Повторити правило на ст156; вправа 386(виконати всю вправу,розкриваючи дужки)

Русский язык
Аудио диктант "Весенний дождь"(контрольнная работа)фото диктанта прислать в сообщении в вайбер


Четвер 14.05.2020р.
Російська мова
Мониторинг навыка чтения вслух.

Проверка навыка чтения вслух осуществляется в устной форме в комплексе со всеми показателями: правильность, способ, выразительность, темп, понимание прочитанного. Для чтения предлагаем рассказ К. Ушинского «Орёл и кошка».  Как только ребенок начал читать, необходимо засечь 1 минуту. После чтения вслух ребенку предлагается устно выполнить задания на понимание прочитанного. Вопросы должны касаться фактического содержания произведения: кто ?, что ?, которые ?, где ?, когда ?, как ?; какие и как происходили события ?; кто персонажи ?, что они делали ?, к какому жанру принадлежит произведение ?.

Количественные показатели темпа чтения вслух 50-60 сл / мин.

Орёл и кошка  
      За деревней весело играла кошка со своими котятами. Весеннее солнышко грело, и маленькая семья была очень счастлива. Вдруг, откуда ни возьмись — огромный степной орел: как молния, спустился он с вышины и схватил одного котёнка. Но не успел ещё орел подняться, как мать вцепилась уже в него. Хищник бросил котёнка и схватился со старой кошкой. Закипела битва на смерть.
      Могучие крылья, крепкий клюв, сильные лапы с длинными, кривыми когтями давали орлу большое преимущество: он рвал кожу кошки и выклевал ей один глаз. Но кошка не потеряла мужества, крепко вцепилась в орла когтями и перекусила ему правое крыло.
Теперь уже победа стала клониться на сторону кошки; но орёл все еще был очень силён, а кошка уже устала; однако же она собрала свои последние силы, сделала ловкий прыжок и повалила орла на землю. В ту же минуту откусила она ему голову и, забыв свои собственные раны, принялась облизывать своего израненного котёнка.
                                                                                                                    Ушинский К.Д.





Природознавство
Підручник ст.163-165.
Повторити тему "Людина та її організм"підготуватися до контрольної роботи

Основи здоров'я

П'ятниця 15.05.2020рік
Математика
Виконати рівняння 1113,ст 168(фото прислати)

Українська мова
Виконати тести вправа 394(написати тілики вірну літеру. Нариклад: 1 -в і т.д.
Виконати вправу 395(списати текст, вставити пропущені розділові знаки замість крапок. Добрати заголовок до тексту.)

Понеділок 18.05.2020рік
Математика
Українська мова
онлайн - тестування(фото з результатом надіслати)



Літературне читання
Позакласне читання "У кожного є співуча пір'їнка". Прочитати твори ст.131-134, виконати завдання. Фото надіслати.

Я у Світі


Вівторок 19.05.2020 рік.
Природознавство
Контрольна робота
за темою «Людина – живий організм»

Варіант І
1.Тіло людини вкрито :            
а) шерстю;    б) лускою;    в) шкірою      
                
2.Скелет потрібен для:                                                     
а) травлення;  б) як опора тіла;   в)для дихання       
        
3.Перетворення їжі в організмі людини на поживні речовини називається :                                                
а) травленням;              б) диханням;          в) виділенням.   
                                
4.До легенів людини потрапляє  :                              
а) поживні речовини ;         б) вуглекислий газ;       в) кисень.                                   

5.Для чого людині шкіра?( обери 2 потрібні відповіді)
а) для захисту внутрішніх органів від пошкодження;
б) для поповнення поживними речовинами;
в) для руху людини;
г) для захисту від інфекцій, холоду  спеки.

6. Підкресли назви органів травлення. 
Ніс, ротова порожнина, тулуб, стравохід, пряма кишка, хребет, шлунок, тонка і товста кишки.                            

7. З’ єднай органи травлення і їх функції.

Ротова порожнина о              о Закінчується травлення їжі дією травних соків       
  
Шлунок            о       о Подрібнюється їжа, перемішується, змочується слиною                          

Тонка кишка    о          о  Їжа частково перетравлюється шлунковим соком              


8.Яке значення для людини має орган зору – очі?


Українська мова
Скласти розповідь на тему "МОЇ ЛІТНІ КАНІКУЛИ"5 речень...(фото надіслати)


Математика
Виконати завдання 1125,ст.169

Літературне читання


Середа 20.05.2020 рік

Українська мова

Математика
Виконати завдання №1139 ст. 171

Російська мова
Составить диалог в тетради на печатной основе, стр.59. Фото прислать.

Літературне читання
Аудіоказка

Четвер 21.05.2020рік.



Природознавство
Добра справа для природи
Зробити добру справу для природи, та надіслати фотоповідомлення.

Російська мова
Эссе на свободную тему
Написать сочинение на 3-4 предложения на свободную тему.


Основи здоров'я
Творчі здібності. Розвиток уяви.

Трудове навчання
Як зробити саморобку до дня вишиванки


П'ятниця 22.05.2020рік.

Математика
Письмове ділення трицифрових чисел на одноцифрові
Завдання 1149 розглянути усно, Виконати ділення письмово завдання №1150

Українська мова
Повторення знань з теми "Частини мови"
Виконати вправи 399, 401(виконати тести)

Понеділок 25.05.2020р.
Математика
Розв'язування задач з вивчених тем

Українська мова

 Літературне читання
Аудіоказка











Немає коментарів:

Дописати коментар