3-А клас


П'ятниця, 29.05.2020 рік.

Любі діти! Вітаємо вас із закінченням навчального року!
Попереду літні канікули. Бережіть своє життя і здоров'я!

Четвер, 28.05.2020 рік.

Українська мова
Трудове навчання

Середа, 27.05.2020 рік.

Математика

Українська мова

Літературне читання

Російська мова

Основи здоров'я

Вівторок, 26.05.2020 рік.

Українська мова
Мовні ігри
Природознавство
Дослідження природи влітку
Жива природа влітку
Ознаки літа.

Понеділок, 25.05.2020 рік.

Математика

Українська мова
Повторення теми "Частини мови".

Літературне читання
Казки зарубіжних письменників.


П'ятниця, 22.05.2020 рік.

Математика 
Виконати вправу 1170 на ст. 174. Фото надіслати.

Російська мова
Работа над текстом.
Выполнить упражнение в тетради на печатной основе, стр. 60. Фото прислать.

Літературне читання
Позакласне читання "Кінчається наука в школі, надходить час спочинку". Прочитати твори ст.134-142, виконати завдання. Фото надіслати.

Я у світі
Охорона природи спільними зусиллями. Екологічна акція. "Не засмічуй Землю".

Образотворче мистецтво

Четвер, 21.05.2020 рік.

Українська мова

Природознавство
Відеоконференція о 19.00. Прєкт " Добра справа для природи".

Трудове навчання



Середа, 20.05.2020 рік.

Математика
Виконати вправу 1150 на ст.172. Фото надіслати.

Українська мова
Фото диктанту надіслати.

Російська мова
Составить диалог в тетради на печатной основе, стр.59. Фото прислать.

Літературне читання

Основи здоров'я

Вівторок, 19.05.2020 рік.

Математика
Виконати вправи 1118, 1122 (другий стовпчик) на ст.168-169. Фото надіслати.

Українська мова

Понеділок, 18.05.2020 рік.

Математика

Українська мова

Літературне читання
Позакласне читання "У кожного є співуча пір'їнка". Прочитати твори ст.131-134, виконати завдання. Фото надіслати.

П'ятниця, 15.05.2020 рік.

Математика
Виконати вправи 1109, 1113 ст. 167-168. Фото надіслати.

Літературне читання
Фото надіслати.

Російська мова

Я у світі
Тема. Земля - спільний дім для людей.Взаємодопомога, співпраця - необхідні для збереження Землі.

Четвер,14.05.2020 рік.

Українська мова

Природознавство
Підготуватись до контрольної роботи за темою "Людина та її організм". Повторити ст.142-166 у підручнику.

Трудове навчання

Середа, 13.05.2020 рік.

Математика
Виконати вправи 1100, 1102 на ст.166 - 167. Фото надіслати.

Українська мова
Виконати вправу 387 на ст.161. Фото надіслати.

Російська мова 
Фото прислать.

Літературне читання
Зірка Мензатюк
НЕБИЛИЦІ ПРО РУКАВИЦІ
(казка)
Чи ви знаєте, чому восени жовтіє листя на деревах? Звичайно, через сонечко. Воно втомилося, стало сонне, блякле, неяскраве, а дні сірі, мов дикі гуси, а дощик довгий, плюскає й плюскає. Ось такої пори дерева вмикаються, наче жовті люстри, і світять, світять замість сонця. Навіть опавши, листя лягає долі, мов кружало світла під лампою.
З деревами трапляються й інші дива. Про одне я хочу розповісти.
Все почалося з того, що бабуся виплела Оксанці м’якенькі, гарненькі, пухнасті рукавички, а Оксанка їх загубила.
Точніше, загубила тільки ліву. Але яка користь із правої, коли лівої нема? Сталося це перед Новим роком; сутеніло, вдома чекали ялинка й подарунки під ялинкою, тому Оксанка мовила: «Пошукаю рукавичку завтра».
А вночі випав чарівний новорічний сніг, от рукавичка під ним і заховалася. Вона лежала, лежала та й долежала до весни, а весною взяла й проросла. Ніхто з того не здивувався, бо весною все росте. Рукавичний пагінець спокійно собі виріс і зацвів, і з цього знову ніхто не здивувався, бо перед літом усе цвіте. Та коли деревце, що виросло з рукавички, покрилося плодами-рукавичками, м’якесенькими, гарнесенькими, ще й пухнастими, — тут уже здивувалися геть усі.

Спочатку здивувалася двірничка Фросина.
— Ото ще придумали! — мовила вона. — Хто тут збиратиме рукавичний урожай? Якби це був сад, то його би зібрали садівники та й відвезли до магазину садовини́*1 й горо́дини*2.
Та тут був не сад, а масив Оболонь у Києві, до того ж рукавиці зроду не продавали в крамницях з городиною. Тому двірничка Фросина страшенно розгубилась і з тої розгубленості весь день не мела сходів, не мила коридорів, не поливала мальви під вікнами.
Другим здивувався професор Петро Петрович. Він вивів на прогулянку свого Бровка Бровковича, і той приніс у зубах рукавичку.
— Чиясь дитина загубила, — вирішив професор і поклав рукавичку на лавку під будинком.
Бровко Бровкович приніс другу рукавичку, а тоді третю, а тоді четверту.
— От неуважна дитина, губить рукавички, і всі ліві, — зітхнув Петро Петрович і поклав рукавичку на другу лавку, а тоді на третю, а тоді на четверту.
Раптом дмухнув вітер, і рукавички закружляли зграйкою, плавно опускаючись перед професоровим носом.
— Та тут ціле рукавичне дерево... — добачив нарешті Петро Петрович.
Вернувшись додому, він налив чорної кави у миску Бровкові Бровковичу, а сам погриз кістку, взув черевики — один сірий, а другий коричневий, зате обидва праві, — і пішов читати лекцію студентам-першокурсникам.
— Панове студенти! — сказав він. — Ви починаєте вивчати науку рукавицезнавство.
— А чому не шапкознавство? Або черевикоплавство? — спитали студенти.
— Тому що рукавиці літають, наче птиці! — пояснив Петро Петрович.
Студенти нічогісінько не второпали, зате заповажали Петра Петровича. «Ач, який мудрий! — подумали вони. — Відразу видно, що професор».
Та найдужче здивувалися з рукавичного дерева депутати міської ради.
— Питання рукавицевиростання треба без зволікання ставити на голосування! — загаласували вони, почавши своє засідання.
— Ні, питання рукавицезбирання вимагає доопрацювання! — загаласували інші.
І так вони галасували й голосували, голосували й галасували, а деревце стояло собі, і рукавиці з зелених поволі робилися жовтими, жовтогарячими, червоними, вишневими. Бо вже настала глибока осінь!
Щодень під деревце прибігали діти. Вони також дивувалися, а дужче раділи. Вони підскакували з утіхи, плескали в долоні й танцювали.
— У світі бувають хлібні дерева, динні дерева, залізні дерева! Якщо на деревах ростуть паляниці, то хай виростають і рукавиці! — приспівували вони, танцюючи.
Одне дітям було жаль: що всі рукавички — ліві. Тому діти бігли собі гратися в хованки, в класики, в резинки, справді-бо: навіщо їм рукавички геть усі ліві й жодної правої?
Тільки Оксанці придалася б саме ліва рукавичка. Вона лишалася коло деревця, коли інші діти було собі побіжать, і казала:
— Краще я не візьму цю рукавичку до пари до своєї правої! Краще я взимку загублю праву до пари!
Хай тоді виростуть ще й праві рукавиці.
І тільки-но випав сніг, вона загубила другу рукавицю. То була ніч не новорічна, але однак чарівна (а треба сказати, що чарівних ночей є значно більше, ніж не чарівних). Отож усе трапилось, як і першого разу: рукавичка лежала, лежала, а потім взяла й проросла, а тоді взяла й зацвіла, а тоді нарешті вкрилася рукавицями. Правими, як і належало.
— Ото придумали! — мовила двірничка Фросина. — Може, тут справді заведуть рукавичний сад?
І вона знов увесь день не мела сходів, не мила коридорів, не поливала мальви під вікнами, бо якщо буде сад, то й працювати випадає садівникам, а не їй, двірничці.
Депутати міської ради знову поставили це питання на голосування, професор Петро Петрович написав дуже мудру наукову працю «Про рукавиці, що літають, наче птиці». Одне тільки було прикро: тепер, коли виросло стільки правих рукавиць, не лишилося торішніх лівих! Куди вони поділися?
Хтозна... А куди дівається опале осіннє листя? Чи відлітає у вирій? Чи губиться між сторінками книжок, куди його кладуть замріяні дівчата? Чи ховається в порожніх гніздах?
Ліві рукавички теж кудись поділися, як торішнє листя. А праві з зелених потроху робилися жовтими, жовтогарячими, червоними, вишневими і — розвівалися за вітром.
На весну в місті не стало жодних рукавичних дерев. Мабуть, вони за одне літо витикаються, виганяються, родять і всихають. Тільки проростають надто рідко. А рукавичкам таки хочеться прорости, тож-то вони й губляться, і діти нітрохи в тому не винні.
Щоправда, чарівних дерев і так вистачає. Дерев, що вміють осяяти місто, засвітившись, мов люстри.

Прочитати. Виконати тест.

Основи здоров'я
Дихальна гімнастика
Корисні підказки

Вівторок, 12.05.2020 рік.

Математика
Виконати вправи 1082, 1084 на ст.163. Фото надіслати.

Українська мова

Виконай контрольну роботу з перевірки мовних знань і умінь. Вона складається з 4 завдань (1 - 4) закритого типу, які оцінюються по 1 балу, і 4 завдань (5 - 8) відкритого типу, які оцінюються по 2 бали. Кожне завдання починай з нового рядка і обов'язково пиши його номер.
Не забудь про самоперевірку. Фото надішли.

Природознавство



П'ятниця, 08.05.2020 рік.

Математика

Виконай завдання у збірці "2000 вправ" ст. 46. Фото надіслати вчителю.

Літературне читання

Прослухай аудіоказку або прочитай казку А. Ліндгрен (повну версію) "Малий та Карлсон, що живе на даху"

Я у світі


Образотворче мистецтво


Мониторинг навыка чтения вслух.

Проверка навыка чтения вслух осуществляется в устной форме в комплексе со всеми показателями: правильность, способ, выразительность, темп, понимание прочитанного. Для чтения предлагаем рассказ К. Ушинского «Орёл и кошка».  Как только ребенок начал читать, необходимо засечь 1 минуту. После чтения вслух ребенку предлагается устно выполнить задания на понимание прочитанного. Вопросы должны касаться фактического содержания произведения: кто ?, что ?, которые ?, где ?, когда ?, как ?; какие и как происходили события ?; кто персонажи ?, что они делали ?, к какому жанру принадлежит произведение ?.

Количественные показатели темпа чтения вслух 50-60 сл / мин.

Орёл и кошка  
      За деревней весело играла кошка со своими котятами. Весеннее солнышко грело, и маленькая семья была очень счастлива. Вдруг, откуда ни возьмись — огромный степной орел: как молния, спустился он с вышины и схватил одного котёнка. Но не успел ещё орел подняться, как мать вцепилась уже в него. Хищник бросил котёнка и схватился со старой кошкой. Закипела битва на смерть.
      Могучие крылья, крепкий клюв, сильные лапы с длинными, кривыми когтями давали орлу большое преимущество: он рвал кожу кошки и выклевал ей один глаз. Но кошка не потеряла мужества, крепко вцепилась в орла когтями и перекусила ему правое крыло.
Теперь уже победа стала клониться на сторону кошки; но орёл все еще был очень силён, а кошка уже устала; однако же она собрала свои последние силы, сделала ловкий прыжок и повалила орла на землю. В ту же минуту откусила она ему голову и, забыв свои собственные раны, принялась облизывать своего израненного котёнка.
                                                                                                                    Ушинский К.Д.



Четвер, 07.05.2020 рік.

Українська мова

Скласти і записати привітання для мами. Фото надіслати вчителю.

Природознавство

Трудове навчання

Середа, 06.05.2020 рік.

Математика
Виконай завдання у збірці "2000 вправ" ст. 45. Фото надіслати вчителю.

Українська мова
Для оцінювання виконай останню роботу в кінці відеоуроку. Фото надіслати вчителю.

Російська мова


Вівторок, 05.05.2020 рік.

Природознавство

Українська мова
Виконати вправу 369. Списати 1 абзац тексту. Усно поставити питання до всіх дієслів. Підкреслити дієслова і надписати, на яку дію вони вказують (завершену чи незавершену). Фото надіслати вчителю.

Математика
Повтори правило знаходження числа за його частиною.
Виконай завдання у збірці "2000 вправ" ст. 44. Фото надіслати вчителю. 

Понеділок, 04.05.2020 рік.

Математика
Виконати № 1037, № 1038 на ст.156. 
Фото надіслати вчителю.
Українська мова
Дієслова, що означають завершену і незавершену дію


Опрацювати правило на ст.153 і виконати вправу 366 на ст.154.
Фото надіслати вчителю.
Літературне читання
Микола Носов - повні тексти творів.
Переглянути список творів М. Носова для самостійного читання.
Обрати і прочитати 2 - 3 оповідання.

Понеділок, 06.04.2020 рік.

Вівторок, 07.04.2020 рік.

Математика

Середа, 08.04.2020 рік.



Літературне читання
Російська мова


Четвер, 09.04.2020 рік.

Українська мова
Природознавство (відео 1)
Природознавство (відео 2)
Трудове навчання


П'ятниця, 10.04.2020 рік.

Математика
Російська мова
Літературне читання
Подивись відео презентації, опрацюй 156, 157 сторінки підручника.
Запиши аудіоповідомлення виразного читання оповідання "Айстри" і відправ вчителю в особисті повідомлення.
Літературне читання (відео 1)
Літературне читання (відео 2)
Я у світі
Подивись відео презентацію і опрацюй 142 сторінку підручника.
Підручник "Я у світі"
Образотворче мистецтво


Понеділок, 13.04.2020 рік.

Математика
Математика (тест)
Тренуємося у збірці "2000 вправ" ст. 37
Українська мова


Вівторок, 14.04.2020 рік.

Математика
Українська мова
Природознавство (відео 1)
Природознавство ( відео 2)
Природознавство (відео 3)
Виконати завдання в зошиті з друкованою основою з природознавства на ст. 50 -51.


Середа, 15.04.2020 рік.

Українська мова
Українська мова (тест)
Математика
Російська мова
Літературне читання 
В "Позакласному читанні" опрацювати ст. 110 - 121. Фото з виконаним тестом вишліть вчителю в особисті повідомлення. 
Основи здоров'я (відео 1)
Основи здоров'я (відео 2)

Четвер, 16.04.2020 рік.

П'ятниця, 17.04.2020 рік.

Математика
Російська мова
Я у світі
Читання
Моніторинг навички читання вголос.
Перевірка навички читання вголос здійснюється в усній формі  у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного. Для читання пропонуємо оповідання з підручника «Позакласне читання» ст. 136. Як тільки дитина почала читати, необхідно засікти 1 хвилину.  Після читання вголос дитині пропонується усно  виконати завдання на розуміння прочитаного. Запитання мають стосуватись фактичного змісту твору: хто?, що?, які?, де?, коли?, як?; які і як відбувалися події?; хто персонажі?, що вони робили?, до якого жанру належить твір?.

Кількісні показники темпу читання вголос 75-80 сл/хв.

Стародавні орнаменти та символи писанок
Традиції на Великдень
Малюємо Великодній кошик
Пропоную зробити фото з домашніми символами Великодня (писанками, пасочками...) і надіслати у групі у вайбері.

Вівторок, 21.04.2020 рік.

Математика
Виконай письмово у зошит самостійну роботу, яка запропонована в кінці відеоуроку і відправ фото вчителю.


Українська мова
Списування
Спишіть текст, вставляючи пропущені (де треба) букви і розкриваючи дужки (разом чи окремо). Не забувайте відступати абзаци.
В кінці тексту прізвище автора і кількість слів не писати.
Дається одна спроба.
Фото відправте вчителю в особисті повідомлення.

Природознавство


Середа, 22.04.2020 рік.

Російська мова
Изложение
Напиши изложение в тетрадь и отправь фото учителю.

Основи здоров'я
Характер і здоров'я


Четвер, 23.04.2020 рік.

Українська мова

Підручник ст. 148, виконати впр.353 усно;
                   ст. 149 опрацювати правило;
                    впр. 354 виконати письмово і фото надіслати вчителю.


Природознавство

      
Опрацювати ст.151 - 153 підручника.Виконати завдання у зошиті ст.53 -55.

Трудове навчання



П'ятниця, 24.04.2020 рік.

Математика
Контрольна робота
Фото виконаної роботи надіслати вчителю.
Літературне читання
Світ гумористичних творів
Г. Касдепке " Я не хочу бути принцесою"
Російська мова
Глагол
Выполнить упражнения в тетради с печатной основой стр. 54 -55, урок 60.
Фото прислать.
Я у світі

Понеділок, 27.04.2020.

Українська мова

Математика
Літературне читання

Вівторок, 28.04.2020 рік.

Українська мова
Повтори правило про змінювання дієслів за часами на ст.149
Виконай письмово вправу 362. Спиши перший абзац тексту, розкриваючи дужки.
Підкресли дієслова й визнач час. Фото роботи надішли вчителю.

Природознавство

Математика

Середа, 29.04.2020 рік.

Математика
Виконати завдання у збірці "2000 вправ" ст. 42 -43. Фото сторінок (дві сторінки на одному фото) надіслати вчителю.

Українська мова

Літературне читання
Підготувати виразне читання оповідання  в особах, передаючи інтонації героїв (ст. 166 - 168). 
Надіслати вчителю голосові повідомлення або відео.

Російська мова
Выполнить упражнение 1 в тетради с печатной основой стр. 55. Фото прислать.

Основи здоров'я
Доброзичливість і здоров'я.


Четвер, 30.04.2020 рік.

Написати твір і надіслати фото вчителю.

Природознавство
Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.

Трудове навчання








Немає коментарів:

Дописати коментар